HR- och ekonomiassistent
Ishine Recruitment AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ishine Recruitment AB i Stockholm,
Solna,
Huddinge,
Järfälla,
Botkyrka eller i
hela Sverige Ishine Recruitment är ett företag vars filosofi bygger på att kunna uppvisa en mer rättvis och träffsäker bild av personen som söker ett arbete. Vi vill sätta fokus på talang och personlighet, snarare än att bedöma personen utifrån hur välskrivet ett dokument är.
Idag används ett CV och ett personligt brev för att ansöka till ett jobb. Som arbetssökande är det vanligt att man aldrig får chans att komma på en intervju på grund av namn, betyg, härkomst, bostadsort mm
Vi brinner för att hjälpa personer in i arbete och vi söker nu en likasinnad medarbetare.
Uppdrag
Dina arbetsuppgifter kommer att bestå av:
• assistera HR-ansvarig och övriga medarbetare i personalrelaterande arbetsuppgifter
• enklare rekrytering
• löneadministration och avlastning för ekonomiavdelningen
• administration och stöd kring medarbetarrapportering och personalregister
Som person är du noggrann, har god känsla för service och sinne för siffror. Du arbetar självständigt och kan ta egna initiativ i kombination med en hög ansvarskänsla.
Tjänsten är till en början på deltid men kan till hösten komma att bli på heltid.
Skicka in din ansökan så fort som möjligt då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Publiceringsdatum2014-05-21Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid/Deltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan skickas till e-postadress:
jobb@ishine.seKontaktHanna Wallberg
jobb@ishine.seFöretagISHINE RECRUITMENT AB
AdressISHINE RECRUITMENT AB
Riddargatan 23
11457 Stockholm
Övriga kontaktuppgifterE-postadress:
jobb@ishine.se Jobbnummer 1883911
Observera att sista ansökningsdag har passerat.