HR med rekryteringsansvar

Lifestyle Media Partner Sverige AB / Administratörsjobb / Eskilstuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Eskilstuna, Kungsör, Västerås, Strängnäs, Hallstahammar eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lifestyle Media Partner Sverige AB i Eskilstuna, Västerås, Uppsala, Norrköping, Stockholm eller i hela Sverige

Lifestyle Mediapartner är en unik mediekoncern inom digital marknadsföring med skärmar placerade på strategiska platser såsom matbutiker, högskolor, gym och golfklubbar över hela Sverige. Vårt mål är att erbjuda kreativa och effektiva annonseringslösningar som hjälper våra kunder att synas lokalt och nationellt. I takt med vår tillväxt söker vi nu en HR- och rekryteringsansvarig som kan stärka vårt team och bidra till vår fortsatta framgång.

Publiceringsdatum
2024-07-08

Dina arbetsuppgifter
Som HR- och rekryteringsansvarig kommer du att spela en central roll i att stötta och utveckla vår personalstyrka. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter inkluderar:
Utveckla och implementera HR-strategier och initiativ som ligger i linje med företagets övergripande affärsstrategi.
Ansvara för hela rekryteringsprocessen - från att annonsera tjänster, genomföra intervjuer, analysera testresultat (vi använder Masters testverktyg), välkomna nya medarbetare och genomföra 1 och 3 månaders samtal för att identifiera förbättringspunkter i nuvarande onboardingsprocess.
Planera och genomföra strukturerade uppföljningsmöten med sälj- och overheadteam för att stötta deras mentala inställning och prestationsförmåga.
Utveckla utbildningsprogram och utvecklingsplaner för personalen för att säkerställa kontinuerlig professionell tillväxt och förbättring.
Hantera arbetsrättsliga frågor och säkerställa att företagets personalpolitik följer lagar och regler.
Arbeta proaktivt med medarbetarengagemang och arbetsmiljöfrågor för att främja en positiv och produktiv arbetskultur.
Stötta dotterbolagens VD:s i personalfrågor.

Kvalifikationer
Relevant högskoleutbildning inom HR, psykologi eller liknande.
Minst 2 års erfarenhet av HR-arbete, inklusive erfarenhet av rekrytering.
God förståelse för arbetsrätt.
Erfarenhet från försäljningsbranschen är ett krav, inom telefonförsäljning eller DOOH är meriterande.
Starka kommunikativa färdigheter och förmåga att hantera flera uppgifter samtidigt.
Utmärkta kunskaper i svenska och engelska, både muntligt och skriftligt.
Förmåga att inspirera och lyfta andra människor.

Vi erbjuder
En dynamisk arbetsmiljö på ett nyrenoverat kontor i centrala Eskilstuna. Vi är i en spännande tillväxtresa just nu och erbjuder dig en konkurrenskraftig lön och förmåner. Hos oss har du som medarbetare möjlighet till både professionell och personlig utveckling.

Övrig information
Anställningsform: Tillsvidareanställning som inleds med 6 månaders provanställning.
Arbetstider: Heltidstjänst måndag-torsdag kl. 8-17, fredagar 7:30-16:30. Möjlighet till flexibla arbetstider och hybridarbete enligt överenskommelse.
Placeringsort: Eskilstuna (resor till kontor i Västerås och Norrköping förekommer).
Under juli är vi på semester, därav dröjer återkopplingen till augusti.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-08-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Lifestyle Media Partner Sverige AB (org.nr 559037-3527), https://www.lifestylemedia.se/
Fristadstorget 2 (visa karta)
632 18  ESKILSTUNA

Arbetsplats
Lifestyle Mediapartner

Jobbnummer
8792909

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lifestyle Media Partner Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lifestyle Media Partner Sverige AB: