HR Assistent och kontorsansvarig

Hyper Core AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hyper Core AB i Stockholm

Är du en serviceinriktad och kommunikativ person som tycker om att hjälpa andra? Är du strukturerad och lösningsorienterad? Då vill vi gärna träffa dig! Vi söker en HR Assistent som vill bli en del av vårt team i Stockholm och bidra till vårt mål att skapa den optimala arbetsplatsen för våra medarbetare.
Vad vi erbjuder dig:
Vi på 0+X tror på potential och vilja framför erfarenhet. Vi söker någon med rätt inställning och en stark vilja att utmanas. Vi ser till att du får den kunskap och det stöd du behöver för att lyckas i rollen, och vårt mål är att hjälpa dig växa både personligt och professionellt.
Om 0+X:
0+X (www.0x.se) är ett konsultföretag inom mjukvaruutveckling som arbetar med några av världens ledande tech företag, som FAANG-bolag, Spotify, Klarna, PayPal, Tink, Discovery, DICE, Mojang, m.fl. samt många spännande startups. Våra konsulter är seniora experter inom områden som C++, spelutveckling, frontend, backend, DevOps, Data/Cloud infrastruktur och mobilutveckling.
Hos oss får du chansen att jobba i ett sammansvetsat team på tio personer som tillsammans stöttar över 50 heltidsanställda konsulter i Stockholm och Malmö. Vi sitter i moderna lokaler vid Hötorget i Stockholm. Här värnar vi om en positiv arbetsmiljö och engagerar oss i team events, after works och konferenser där vi delar kunskap och bygger vår unika kultur. Vi erbjuder några av Sveriges bästa anställningsförmåner, inklusive flextid och stora möjligheter till snabb utveckling.
Arbetsbeskrivning:
Vi anställer mjukvaruutvecklare från hela världen och strävar mot att direkt från start ge dem en friktionsfri relocation och onboarding i syfte att skapa den bästa möjliga upplevelsen som anställd. Detta genomsyrar alla delar i vår verksamhet och som HR Assistent hos oss kommer du att ha en central roll i att bygga ett stort mervärde för våra anställda.
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebär:
Kontorsansvar: Säkerställa att kontoret fungerar optimalt genom att hantera både praktiska frågor, det sociala samspelet och arbetsmiljö, samt kontakter med leverantörer, städfirma, sköta inköp och andra liknande uppgifter.
Administration: Samordna praktiska frågor kring de anställdas boende, relocation och onboarding, samt assistera de anställda med löpande administrativa uppgifter.
HR-support: Stötta HR-relaterade uppgifter som arbetstillstånd, samt löpande support till medarbetare, HR och ledningen.

För att lyckas i rollen behöver du:
Vara en noggrann, nyfiken och välorganiserad person med öga för detaljer.
Tycka om att möta nya människor, underhålla och bygga långsiktiga relationer.
Uppskatta arbete som kombinerar både stor variation och längre projekt.
Ha förmåga att beslutsamt och självständigt kunna driva projekt i mål.
Gilla att skapa och upprätthålla ordning och rutiner.
Handlingskraft och initiativförmåga att utmana och förbättra processer löpande.
Kunna tala och skriva flytande svenska och engelska.

Meriterande:
Erfarenhet av att arbeta med Google Workspace (bl.a. Google Sheets och Documents).
Relevant utbildning inom HR, administration eller liknande områden.

Ansökan:
Är du intresserad av att vara en del av vårt team? Skicka din ansökan till aleksandra@0x.se.
Vi ser fram emot att höra från dig!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-10-27
E-post: aleksandra@0x.se

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Hyper Core AB (org.nr 556951-0414), https://0x.se/
Kungsgatan 50 (visa karta)
111 35  STOCKHOLM

Kontakt
Senior Rekryterare
Aleksandra Maciaga
aleksandra@0x.se

Jobbnummer
8925208

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hyper Core AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hyper Core AB: