Helpdeskmedarbetare / firstline support / kundtjänst

Bravura / Supportteknikerjobb / Malmö
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2018-07-06

Företaget
Vår kund är ett framgångsrikt IT/telefoni-företag beläget i Jägersro. Företaget har som målsättning att kunna ge deras kunder inom sjukvården verktyg för att effektivisera sin kommunikation.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som firstline support/helpdeskmedarbetare är din huvudsakliga uppgift att hantera inkommande IT-ärenden från kunder inom sjukvården per telefon och mail. Du registrerar och administrerar ärenden samt ger grundläggande teknisk support på företagets produkter så som felsökning och installationer.


Kvalifikationer
• Avslutad gymnasieexamen, gärna inom IT, data eller teknik
• Eftergymnasial utbildning inom data/IT (meriterande)
• Goda kunskaper i Excel
• Erfarenhet av att arbeta i ett affärssystem
• Tidigare erfarenhet från firstline support /kundtjänst (meriterande)
• Du talar och skriver obehindrat på svenska och engelska

Du som söker har ett genuint intresse för telefoni/IT och ser fram emot att utvecklas inom detta område. Du är en serviceinriktad person som alltid har kunden i fokus och lägger stor vikt vid att lösa ärendena på ett tillfredsställande sätt. I ditt självständiga arbete är du stresstålig och har förmåga att prioritera i dina dagliga arbetsuppgifter. Du har också en god samarbetsförmåga och trivs att tillhöra ett team.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Jägersro
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: IT support, helpdesk, 1st line, teknik, service, telefon, kundtjänst, servicedesk, IT, supporttekniker, helpdeskmedarbetare, support, administration, heltid, Malmö

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-08-05
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Victoria Nielsen victoria.nielsen@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 1280

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
4247642

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: