Helpdesk-Medarbetare Inom Cisco Ipcc

Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Härryda eller i hela Sverige

Har du tidigare erfarenhet av Cisco IPCC och söker uppdrag till hösten? Då kan det här vara något för dig! Om Företaget Bravura söker en helpdesk-medarbetare inom Cisco IPCC till ett spännande företag inom telekom. Vår kund är en av Sveriges ledande telekomleverantörer och erbjuder kommunikationslösningar mot företagskunder i Norden. Arbetsuppgifter I rollen som helpdesk-medarbetare kommer du att jobba i Cisco contact center och bland annat hjälpa användare med ärenden, göra felsökningar sköta systemuppdateringar.Detta är ett bemanningsuppdrag som stäcker sig från september 2014 till årsskiftet med eventuell förlängning. Formella krav - Erfarenhet av Cisco IPCC (IP Contact Center)- Kunskaper i Cisco CVP (Customer Voice Portal- God teknisk förståelsePersonliga egenskaperVi söker dig som är engagerad i ditt arbete, är driven och har en god förståelse för service. Övrig information Start: September 2014Plats: GöteborgLön: Enligt överenskommelseKontakt: Bravura, tel. 031-788 09 83Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Publiceringsdatum
2014-07-21

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Företag
BRAVURA SVERIGE AB

Adress
BRAVURA SVERIGE AB
Hornsbruksgatan 28
11734 Stockholm

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28
Stockholm

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-40024050
E-postadress: info@bravura.se

Jobbnummer
1942782

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura Sverige AB: