Helpdesk-Medarbetare Inom Cisco Ipcc
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Härryda eller i
hela Sverige Har du tidigare erfarenhet av Cisco IPCC och söker uppdrag till hösten? Då kan det här vara något för dig! Om Företaget Bravura söker en helpdesk-medarbetare inom Cisco IPCC till ett spännande företag inom telekom. Vår kund är en av Sveriges ledande telekomleverantörer och erbjuder kommunikationslösningar mot företagskunder i Norden. Arbetsuppgifter I rollen som helpdesk-medarbetare kommer du att jobba i Cisco contact center och bland annat hjälpa användare med ärenden, göra felsökningar sköta systemuppdateringar.Detta är ett bemanningsuppdrag som stäcker sig från september 2014 till årsskiftet med eventuell förlängning. Formella krav - Erfarenhet av Cisco IPCC (IP Contact Center)- Kunskaper i Cisco CVP (Customer Voice Portal- God teknisk förståelsePersonliga egenskaperVi söker dig som är engagerad i ditt arbete, är driven och har en god förståelse för service. Övrig information Start: September 2014Plats: GöteborgLön: Enligt överenskommelseKontakt: Bravura, tel. 031-788 09 83Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Publiceringsdatum2014-07-21Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
FöretagBRAVURA SVERIGE AB
AdressBRAVURA SVERIGE AB
Hornsbruksgatan 28
11734 Stockholm
KontorsadressHornsbruksgatan 28
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-40024050
E-postadress:
info@bravura.se Jobbnummer 1942782
Observera att sista ansökningsdag har passerat.