Helpdesk support
Strikersoft AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Strikersoft AB i Stockholm Sales support:
Hjälpa våra säljare att få fram information om nya potentiella kunder och samarbetspartners.
Användarstöd:
Hjälpa våra kunder med användandet av våra produkter. Du hjälper till att lösa problem när de uppstår hos våra kunder vid användning av våra produkter, antingen genom att åtgärda problemen direkt eller genom att ta kontakt med utvecklare och rapportera om problemet.
Insamling av produktfeedback:
Du samlar feedback och analyserar hur våra produkter används, gör egna förbättringsförslag, sammanfattar informationen och kommunicerar den till projektansvariga.
Gränssnittsutveckling:
Mycket av arbetet kommer att handla om gränssnittsutveckling för våra eHälso-produkter där du kommunicerar till utvecklarna vad som behöver förändras i gränssnitten och ibland även göra enklare ändringar i gränssnitten själv.
För att trivas hos oss behöver du
• Dela våra värderingar: Professionalism, entreprenörsanda, passion och förtroende
• Vara intresserad av eHälsa och ha förmågan att förstå den kliniska tillämpningen av våra och våra kunders produkter, samt hur dessa används och kan implementeras i verksamheten.
• Gilla att arbeta nära kund och användare och sträva efter att i grunden förstå våra användares behov.
• Gilla att verka i tvärfunktionella team.
• Stimuleras av att jobba med säkerhetskritiska system.
• Ha hög tillgänglighet.
• Förstå betydelsen av de myndighetskrav för patientsäkerhet som reglerar tillgången till den globala marknaden.
• Vilja ingå i ett team där du aktivt drar nytta av hela teamet och samtidigt bidrar till att stärka teamandan och teamets kompetens.
• Ha en vilja att växa - det finns många utmanande och stimulerande uppgifter.
Som person behöver du vara
• Kommunikativ - det är mycket viktigt att du kan kommunicera information, kunskap och kravställning till både slutanvändare och till utvecklingsteamet, samt motivera och förklara designval.
• Social - Att följa med kund och arbeta praktiskt med användarstudier hos patienter, vårdpersonal m.fl. kräver flexibilitet och social kompetens.
• Analytisk och systematisk - problemställningarna är ofta utmanande och komplexa.
• Kreativ och noggrann - samt ha en förmåga att bryta isär stora/svåra uppgifter i hanterbara delmoment, samtidigt som du behåller helhetssyn och överblick.
• Drivande - användarstudier och utvärderingar drivs som delprojekt i totalprojektet.
• Strikersoft är ett IT-bolag som hjälper företag och organisationer att förverkliga sina idéer genom att hitta de bästa tekniska och kommersiella lösningarna på nya disruptiva affärsidéer.
• Vi hjälper också organisationer att bli mer effektiv, att spara både tid och pengar, genom att digitalisera processerna och erbjuda starkare användarupplevelser.
• Företaget startade 2006 och har idag 60 anställda. Huvudkontoret ligger i Kista där även projektledningen och försäljning finns.
• R&D är placerat i Kiev i Ukraina, en region som idag är rankad 4a i världen räknat på antalet professionella IT utvecklare. Denna nearshoring innebär korta resvägar och en effektiv kommunikation.
Mission: We help businesses transform their industries by providing excellence in digitalisation.
Vision: A safer, healthier and more efficient world.
Publiceringsdatum2017-11-16Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-12-16
Ange följande referens när du ansöker: Helpdesk Support
FöretagStrikersoft AB
AdressStrikersoft AB
Isafjordsgatan 39 B
16440 Kista
KontorsadressIsafjordsgatan 39 B
Jobbnummer 3806867
Observera att sista ansökningsdag har passerat.