Helpdesk / 1st line / IT support till världsledande globalt bola

Bravura / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bravura i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Om Bravura:

Bravura är experter på rekrytering inom tjänstemannaområdet och hjälper företag i hela Sverige att tillsätta allt från nyckelpositioner och andra permanenta tjänster till kortare deltidsuppdrag. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter och vi förmedlar jobb både till dig med erfarenhet och till dig i början av karriären. På Bravura brukar vi säga att vi stärker företag genom människor och människor genom jobb. Vår roll är att erbjuda dig jobbmöjligheter och att förenkla för dig som söker jobb via oss. Vi drivs av ett personligt engagemang i varje rekrytering, där dialog, snabbhet och återkoppling är nyckeln till ett lyckat resultat.


Publiceringsdatum
2017-10-30

Företaget
Företaget är ett av Sveriges ledande inom konfektion och finns idag representerade över hela världen. Företaget har idag runt 4000 butiker runt om i världen och mer än 100.000 anställda. Företagskulturen genomsyras av fokus på kvalitet och hållbarhet.


Dina arbetsuppgifter
I rollen som Helpdesk Agent arbetar du med att hjälpa alla användare på kontoret, lagret och slutkunder med IT-relaterade frågor och support. Du finns tillgänglig över telefon, mail och chat.

Teamet arbetar globalt och supporten är öppen dygnet runt alla dagar i veckan. Arbetet är därför uppdelat i två skift i Sverige och supporten i Hong Kong är ansvariga för ett tredje skift. I Sverige varierar arbetstiderna mellan 07.00 - 01.00 beroende på skift. Teamet består idag av cirka 50 medarbetare, vilket gör att du är i gott sällskap.


Kvalifikationer
• 1 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
• Erfarenhet av support i Windows 7
• Erfarenhet av administration i Active Directory (användare, datorer, säkerhetsgrupper, distributionslistor)
• Flytande kunskaper i svenska och engelska

Framförallt söker vi dig med ett stort intresse för IT och service. Du arbetar självständigt samtidigt som du trivs i team. Du har ett driv och ett intresse för att utvecklas i din roll- här finns alla möjligheter.

Övrig information:

Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna <a href='http://bravura.se/min-profil/fragor-och-svar/'>här</a>

Har du specifika frågor om tjänsten ber vi dig att mejla <a href='mailto:info@bravura.se'>info@bravura.se</a> så hjälper någon i teamet dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Onsite, onsitetekniker, tekniker, support, helpdesk, kundtjänst, teknisk support, IT

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Ersättning
Enligt överenskommelse.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Amanda Soneby amanda.soneby@bravura.se 08-40024050

Företag
Bravura

Adress
Bravura
Hornsbruksgatan 28
11734 0180

Kontorsadress
Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm

Jobbnummer
3774265

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bravura

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bravura: