Help us make a difference. Apply now!

Tele2 Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2021-01-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Help us make a difference. Apply now!" (publicerad 2021-02-03) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tele2 Sverige AB i Stockholm, Solna, Sundbyberg, Sollentuna, Tyresö eller i hela Sverige

Nu söker vi en medarbetare som vill jobba i en organisation med stort kundfokus och som har ett brinnande teknikintresse. Är det dig vi letar efter?

Det här är jobbet

Gruppen Customer Operations - Mobile Business Support agerar 1st och 2nd line Support för våra små, medelstora och stora företagskunder. Vi har kontakt med kunder via telefon, mail och TSO/ärendehanteringssystem. Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra kvalitet och driva effektivitet för att ge våra kunder service i världsklass. Vi supporterar även Tele2 Växel, mobiltjänster (mobiltelefoni i 2G, 3G, 4G och Volte, sms, mms, roaming, mobildata samt 5G inom kort) och Contact Center.

Till gruppen Mobile Business Support söker vi nu en medarbetare som trivs med att ta eget ansvar och arbeta hårt, samtidigt som du ska vara en del av gruppen och jobba i ett team mot gemensamma mål.

Huvudsakliga arbetsuppgifter

• Du kommer att arbeta med att supportera våra stora och medelstora företagskunder och hitta lösningar på deras problem. Du kommer att kommunicera och samarbeta med våra kunder samt övriga medarbetare inom supportorganisationerna på Tele2
• Sköta kundkommunikationen i alla ärenden, inkommande samtal, statusuppdateringar och klarraporteringar
• Hantera kundeskalationer och leverera en lösningsgrad
• Kravställa och samverka i utvecklingen av våra stödsystem och tjänsteportföljer

Kvalifikationer

Vi söker dig som tycker om felsökning, kundkontakt och har ett genuint teknikintresse. Vi ser att du vill lära dig och förstå helheten för att vid behov arbeta utanför befintliga rutiner för att på bästa sätt lösa problemen och hjälpa våra kunder. Målet är att du ska kunna agera Incident Manager och vara sammanhållande när så behövs.

Ytterligare kvalifikationer:

• Du är lösningsfokuserad och har lätt för att tänka innovativt och drivs av utmaningar och förändringar.
• Du har förmågan att kommunicera tekniska problem och guider på ett lättförståeligt sätt.
• Du är serviceorienterad och självgående
• Du kommunicerar obehindrat i tal och skrift på svenska och engelska
• Tjänsten kräver god kommunikationsförmåga, högt kundfokus, lösningsorientering och förmågan att arbeta utifrån fastställda rutiner och processer.

Tjänsten är ett vikariat på två år, på heltid med placering i Kista, Stockholm.

Är du den vi söker? Urval och intervjuer kommer att ske löpande, så varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillfällig anställning

Publiceringsdatum
2021-01-22

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Tele2 Sverige AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Tele2 Sverige AB (org.nr 556267-5164)

Jobbnummer
5538293

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tele2 Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tele2 Sverige AB: