Head of Merchant Services
Collector Bank / Chefsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Collector Bank i Göteborg,
Malmö,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill du arbeta på ett företag med ständigt hög tillväxt vars kärnvärden och anda präglas av entreprenörskap, engagemang och etik? Vi söker en engagerad ledare till vårt team som implementerar och ger service och support till våra Merchants (e-handlare och butiker).
TJÄNSTEN
Affärsområdet Payments omfattar betallösningar till handeln i Sverige, Norge, Finland, Danmark, Holland, Tyskland och Österrike. Genom vår tjänst hjälper vi butiker och e-handlare att kunna erbjuda sina kunder ett av de mest eftertraktade betalsätten i Norden idag med devisen att det ska vara enkelt att handla och betala. Payments jobbar i en konkurrensutsatt marknad där kunderna är stora etablerade butiker och e-handlare, gärna med ett nordiskt fokus.
Rollen som Head of Merchant Services innebär resultat- och personalansvar för en grupp specialister som tillsammans jobbar med leverans av införsålda lösningar samt ger det stöd som våra kunder(Merchants) behöver under samarbetet. De huvudsakliga ansvarsområden kommer att innefatta:
Att arbeta för att det finns effektiva processer inom gruppen.
Personalansvar - Planering, arbetsfördelning, rekrytering, lön- och utvecklingssamtal etc.
Säkerställa att specialisterna i gruppen har tillräcklig kompetens.
Mäta och förstå kundnöjdhet hos befintliga Merchants (butiker och e-handlare).
Kommunikation med interna intressenter för att säkerställa att de får rätt information i rätt tid.
Support och stöd till kunder i daglig drift.
Öka effektivitet i kringliggande processer för att säkerställa hög kvalitet och låga kostnader.
Att gruppen levererar införsålda lösningar med hög leveranssäkerhet och kundnöjdhet.
Tjänsten är en tillsvidareanställning med start omgående eller enligt överenskommelse. Vi erbjuder goda utvecklingsmöjligheter, löpande kompetensutveckling, aktiv satsning på god hälsa, gemensamma aktiviteter utanför arbetsplatsen samt en stimulerande arbetsmiljö i trevliga lokaler i centrala Göteborg.
VI TROR ATT DU
Som söker har goda ledaregenskaper och drivs av att utveckla team, förbättra processer och göra kunderna ännu nöjdare.
För att lyckas i rollen har du tidigare erfarenhet från att leda team som fungerar som levererasfunktion mot företagskunder, gärna inom IT eller tjänstesäljande bolag. Erfarenhet av e-handel är meriterande.
Du är van att jobba med att strukturera och utveckla processer för att skapa bästa möjliga värde för kunden.
Tjänsten ställer krav på att du har god social förmåga och har lätt att jobba tvärfunktionellt mellan avdelningar då du kommer ha mycket kontakt med andra avdelningar och vara kontaktperson mot resten av verksamheten.
En självklarhet är att du är serviceinriktade då avdelningen supportar så väl kunder (Merchants) som interna intressenter. Vidare trivs du med att arbeta i ett högt tempo i en föränderlig miljö och kan fatta snabba beslut.
ANSÖKAN
Sista ansökningsdag är den 3 juni. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, varför tillsättning av denna tjänst kan komma att ske innan ansökningsperioden gått ut. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Adam Jonsson (Head of Merchant Services) eller Josef Bosaeus (HR Partner) på telefonnummer 010-161 00 00. Ansökningar tas emot via vår hemsida Collector.se/karriar "Head of Merchant services".
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2016-05-03ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-03
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJosef Bosaeus 0737120483
josef.bosaeus@collectorbank.seFöretagCollector Bank
AdressCollector Bank
Östra Hamngatan 24
41109 Göteborg
KontorsadressÖstra Hamngatan 24, Göteborg
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2822100
Observera att sista ansökningsdag har passerat.