Handläggare till Trademax leveransavdelning
Temp-Team Sverige AB / Butikssäljarjobb / Helsingborg
2017-09-19
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare till Trademax leveransavdelning" (publicerad 2017-11-21) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Temp-Team Sverige AB i Helsingborg,
Landskrona,
Ängelholm,
Kävlinge,
Båstad eller i
hela Sverige Har du ett brinnande intresse i att överträffa kundens förväntningar? Trivs du i en roll som problemlösare med mycket kundkontakt och har ett genuint intresse för inredning? Då kan detta vara möjligheten för dig!
Tjänsten är på heltid och vi ser det som en stor fördel om du kan starta omgående.
För Trademax räkning söker vi nu en positiv och serviceminded person som kommer arbeta med fokus på företagets leveransavdelning med huvudsak ärendehantering.
Du får möjligheten att bli en del av ett ungt och modernt företag i tillväxt med drivna och engagerade kollegor på deras kontor i Helsingborg. Trademax är ett varumärke inom Bygghemma Group som är en dynamiskt och snabbt växande koncern som sedan starten 2006 etablerat sig som en av de starkaste och mest framgångsrika e-handelsaktörerna i Norden.
Företagspresentation
Trademax ingår i Bygghemma Group som är en ledande e-handelskoncern som erbjuder ett oöverträffat sortiment av välkända varumärken och egna varumärken inom byggvaror och heminredning. I gruppen arbetar idag cirka 500 medarbetare och omsätter drygt 3 miljarder. Bygghemma.se grundades 2006 och har expanderat till en nordisk koncern med 21 webbutiker: bygghemma.se, bygghjemme.no, byghjemme.dk, taloon.com, netrauta.fi, talotarvike.com, frishop.dk, byggshop.se, badshop.se, golvshop.se, stonefactory.se, trademax.se, trademax.no, trademax.dk, trademax.fi, chilli.se, chilli.no, furniturebox.se, furniturebox.no, furniturebox.dk, furniturebox.fi och kodin1.fi
Tjänstebeskrivning
Som handläggare på Trademax kommer du arbeta med inkommande ärendehantering som bland annat, ångerköp, transportskador, fabrikationsfel och returordrar.
Du kommer att arbeta med kanaler mot leverantörer, kunder och transportörer, främst via mail men också via telefon. Du kommer att äga hela ärendekedjan från inkommande ärende till att ärendet anses löst. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att innefatta, insamling av bilder och dokumentation, administrera returordrar, förhandling utefter verksamhetens riktlinjer, ärendebedömningar, etc.
Rollen ställer krav på ett gott omdöme, lösningsorientering och hög kvalitetsmedvetenhet. Tjänsten är på dagtid, måndag till fredag 8-16.30.
För rätt person finns väldigt goda utvecklingsmöjligheter och vidare kan rollen formas utefter dina erfarenheter och kompetenser.
Kvalifikationer
Vi söker dig som är positiv, engagerad och noggrann. Vidare är du van vid att arbeta i ett högt tempo och har förmågan att fatta snabba beslut. Du är en problemlösare och trivs i en roll med många kontaktytor. Har du tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller liknande ses detta som meriterande, det är dock inget krav. Viktigaste är att du har den rätta inställningen och brinner för att erbjuda dina kunder bästa möjliga service.
Du har en fullgjord gymnasieutbildning och kan uttrycka dig väl på såväl svenska som engelska i tal och skrift. Det är ett stort plus om du är teknisk sakkunnig och har goda IT-kunskaper.
Ansökan
Låter detta som en tjänst som skulle passa dig? Då vi önskar start omgående tillgodoser vi gärna din ansökan redan idag. Tjänsten söker du via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Jenny Pettersson på telefonnummer 040- 611 07 70.
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 35 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på
www.temp-team.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
Publiceringsdatum2017-09-19ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-17
Ange följande referens när du ansöker: 1397
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCindy Hultman 040-611 07 65
FöretagTEMP-TEAM Sverige AB
AdressTEMP-TEAM Sverige AB
Norra Vallgatan 34
21125 Malmö
KontorsadressNorra Vallgatan 34
Jobbnummer 3704928
Observera att sista ansökningsdag har passerat.