Handläggare till kundtjänst och avtalshantering

Clockwork Umeå AB / Ekonomiassistentjobb / Umeå
2016-02-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare till kundtjänst och avtalshantering" (publicerad 2019-05-20) ⬅️


Visa alla ekonomiassistentjobb i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Robertsfors eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Clockwork Umeå AB i Umeå, Vännäs, Nordmaling, Vindeln, Örnsköldsvik eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-02-23

Om företaget
Clockwork är det nya bemannings- och rekryteringsföretaget. Vi har lång erfarenhet från bemanningsbranschen och vet hur viktigt det är med stark lokal närvaro. Som ett fullserviceföretag inom bemanning och rekrytering hjälper vi våra kunder med kompetensförsörjning och flexibilitet i alla delar av bolaget. Våra tjänster täcker allt från bemanning av industripersonal och tjänstemän till interim management, matchning och rekrytering. Clockwork har idag ca 250 anställda och finns på orterna Piteå, Umeå, Hudiksvall, Gävle, Tierp, Falun, Avesta och Västerås. Som ett led i att vara en av bemanningsbranschens mest attraktiva arbetsgivare fokuserar vi extra på friskvård med målet att ha branschens friskaste personal. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad. För mer info gå in på www.clockworkpersonal.se

Om företaget
Vi söker nu handläggare till kundtjänstteamet och avtalshanteringsteamet för heltidsuppdrag hos Siemens Financial Services. Uppdragen beräknas starta mellan mars - maj och löper minst 6 månader framöver. För rätt person finns goda chanser till förlängning och inrekrytering hos Siemens Financial Services. Då uppdragen sträcker sig över sommaren bör du kunna arbeta under denna period. Som handläggare kommer du arbeta med avtalshantering, leasing, kund- och leverantörsreskontra, kundservice samt andra sedvanliga administrativa uppgifter.

Arbetsuppgifter
Vi tror att du har gymnasiekompetens, har du någon ekonomisk inriktning eller påbyggnad på din utbildning är det en fördel. Vi ser gärna att du har erfarenhet inom administration och kundservice. Har du dessutom erfarenhet av avtalshantering, leasing och B2B är det meriterande. Arbetet kräver att du har goda datakunskaper samt goda kunskaper i svenska och engelska, både i tal och skrift.

Profil
Som person är du en positiv, serviceinriktad och noggrann. Du har ett gott bemötande och känsla för service. Vidare har du en god samarbetsförmåga och är hjälpsam. Arbetstempot kan vara högt, så det är viktigt att du trivs i en sådan miljö.

Som konsult hos Clockwork ingår du i vårt team av kompetenta kollegor, där alla strävar mot målet att vara en kraftkälla för företag och människor som vill utvecklas.
Ett av våra mål är att ha branschens friskaste personal, därför erbjuder vi dig som konsult ett generöst friskvårdsbidrag. Hos Clockwork är det människorna som gör skillnad, och det är på goda relationer vi bygger hela vår verksamhet. Kan du identifiera dig som en av oss? Då är du varmt välkommen med din ansökan!

För frågor om tjänsten, kontakta konsultchef Maria Matsdotter-Lundberg, via tfn; 0733-51 27 14. Vi arbetar med rekryteringsprocessen löpande, så vänta inte med din ansökan. Vi ser fram emot att höra av dig! Sök tjänsten senast 2016-03-13 via www.clockworkpersonal.se .

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-03-13
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 1215
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Matsdotter-Lundberg 0733-51 27 14

Företag
Clockwork Umeå AB

Adress
Clockwork Umeå AB
Kungsgatan 52
90326 Umeå

Kontorsadress
Kungsgatan 52, Umeå

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2687662

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Clockwork Umeå AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Clockwork Umeå AB: