Handläggare sökes till Karlstad
Bemannia Kontor AB / Administratörsjobb / Karlstad
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Karlstad,
Hammarö,
Forshaga,
Grums,
Kil eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bemannia Kontor AB i Karlstad,
Hammarö,
Kristinehamn,
Nacka,
Karlskoga eller i
hela Sverige Om uppdraget
Vår kund, som är en myndighet, söker en Handläggare till sin verksamhet.
Uppdraget påbörjas i juni och pågår i cirka fem (5) månader. Arbetet är på heltid, med arbetstider 8:00-16:30 möjlighet till flex finns. Detta är ett konsultuppdrag där du blir anställd hos Bemannia, och arbetar ute hos vår kund i Karlstad.
Du kommer att arbeta på Ansökningsenheten, som tillhör Den Offentliga
Omställningsorganisationen. Du kommer att hantera handläggning av inkommande
ansökningar om omställnings- och kompetensstöd och yttranden till
CSN.
Publiceringsdatum2023-05-02ArbetsuppgifterI rollen som Handläggare kommer du att arbeta med:
Självständigt arbeta, administrera och handlägga utifrån fasta
rutiner, med tillgång till handledning från ordinarie personal.
Formulera brev, dokumentation och enklare kommunikation
med sökanden och ramavtalsleverantörer.
Utreda, granska och handlägga ärenden av liknande karaktär,
samt fatta beslut i enklare ärenden utifrån interna riktlinjer och
relevant lagstiftning.
Kvalifikationer• Högskoleutbildning eller likvärdig utbildning
• Minst sex (6) månaders arbetslivserfarenhet från liknande arbete
• Kunskaper i MS Office eller likvärdigt
• Kunna kommunicera obehindrat på svenska, såväl i tal som skrift.
Vad vi erbjuder dig
Som konsult på Bemannia erbjuder vi dig en nära kontakt med din konsultchef och en möjlighet till fler uppdrag via oss. Hos oss får du utvecklas på lärorika arbetsplatser och känna att din kompetens kommer till nytta.
Om ansökan
Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.
Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare Sofia Sundberg,
sofia.sundberg@bemannia.se.
Bemannia är ett publikt och svenskägt bemannings- och rekryteringsföretag som tillhandahåller kompetent och kvalificerad personal genom uthyrning, rekrytering och personalentreprenader inom Organisation & Ledarskap, PR & Information, Marknad & Sälj, Ekonomi, Juridik, HR & Personal, Fastighet & Teknik, IT & Data samt Kontor & Administration. Bemannia har ramavtal med merparten av Sveriges Myndigheter och Sveriges kommuner, dess förvaltningar och bolag. Bemannia är medlem i Kompetensföretagen och är ett auktoriserat Bemanningsföretag och Rekryteringsföretag samt har kollektivavtal med Unionen, Akademikerna, SEKO samt LO och Hotell- och Restauranganställdas förbund. Bemannia är certifierat enligt SS-EN ISO 9001:2015, Ledningssystem för kvalitet, SS-EN ISO 14001:2015, Miljöledningssystem - krav och vägledning, SS-ISO 45001:2018, Ledningssystem för arbetsmiljö och SS-ISO/IEC 27001:2013 Ledningssystem för informationssäkerhet
Ledningen för bolaget har varit verksam i branschen i 40 år.
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-06-11
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bemannia Kontor AB (org.nr 556633-5476),
https://www.bemannia.se Arbetsplats Bemannia
Kontakt Sofia Sundberg
sofia.sundberg@bemannia.se 08-84 53 00 Jobbnummer 7718017
Observera att sista ansökningsdag har passerat.