Handläggare kundservice
Resurs Bank AB / Backofficejobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla backofficejobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Resurs Bank AB i Helsingborg,
Malmö,
Borås,
Stockholm,
Sollentuna eller i
hela Sverige Till hösten är det flera medarbetare som ska börja studera, så därför söker vi nya kollegor till vår kundservice! Hos oss får du möjlighet att utvecklas både som person och yrkesmässigt; vi erbjuder flera olika roller på olika nivåer inom ett och samma bolag - så oavsett om du brinner för kundservice, försäljning, marknadsföring, ekonomi eller juridik så kan du hitta ditt framtida drömjobb hos oss!
Vi på Resurs vill hjälpa våra kunder att få balans i sin ekonomi och i vardagen - vi vill vara banken som vet hur det känns. Vi har flera miljoner privat- och företagskunder i fyra nordiska länder och över fyrtio års erfarenhet i branschen. Just nu storsatsar vi på att installera Nordens första helt molnbaserade bank, för att bli både snabbare och smidigare i våra funktioner för både kunder och partners.
Vi söker nu personal till båda våra kundserviceområden där vi hjälper svenska och norska kunder med allt ifrån rådgivning kring privatlån, försäljning av betalkort och försäkringar, fakturafrågor, avbetalningsplaner, krediter och returer. Ditt uppdrag är att få kunden att känna sig trygg och hörd, oavsett ärende. Gemensamt för alla roller är att telefonen är ett viktigt verktyg i vardagen, men det förekommer även många administrativa arbetsuppgifter.
Vi söker dig som är:
• noggrann
• ansvarstagande
• lättlärd
• nyfiken
För att trivas hos oss behöver du vara kommunikativ, ha ett starkt inre driv och tycka om när tempot är högt! Du har mycket god datavana och alltid är öppen för ny teknik och kontinuerlig utveckling av arbetsuppgifterna. Vi arbetar vi ständigt för att möta och överträffa våra kunders förväntningar, och därför är det viktigt att du triggas av tät uppföljning av dina egna mål - bl.a. när det gäller försäljning - och att du hela tiden vill utvecklas för att bli ännu bättre! Det är starkt meriterande om du har tidigare erfarenhet från serviceyrket och är van att arbeta med mycket kundkontakt, gärna från ett callcenter.
Bra att veta
Tjänsterna är på heltid tillsvidare, med 6 månaders provanställning. Tillträde i mitten av augusti.
Arbetstiderna varierar mellan 07:15-20:15 på vardagar och mellan 08:00-18:00 på helger. Vårt huvudkontor ligger i Helsingborg (Väla 2) med kollektivtrafik som stannar precis utanför. Det finns gott om parkeringsplatser och även laddstolpar för elbil.
Vi erbjuder en modern arbetsplats i fräscha lokaler, ett flertal personalförmåner som massage, friskvårdsbidrag, subventionerad lunch och olika personalrabatter. För oss är det en självklarhet med kollektivavtal och därmed trygga anställningsvillkor för alla som jobbar här!
Läs gärna mer om oss på Banken som vet hur det känns - Resurs (resursbank.se) (
https://www.resursbank.se/).Ansökningsprocessen
Du söker genom att bifoga CV och personligt brev samt svarar på en fråga i en video. Vi tillämpar löpande urval. Om du går vidare blir du kallad till en intervju på plats på kontoret under senare delen av juni månad. I vissa fall erbjuds medlyssning där du sitter bredvid en handläggare och lyssnar på kundsamtal i realtid. Frågor om tjänsterna eller rekryteringsprocessen besvaras av
katarina.lager@resurs.se.
Viktigt att känna till
I samtliga rekryteringsprocesser gör vi anmärkningskontroll på de personer som går vidare till intervju. I samband med anställningserbjudande begär vi även ett utdrag ur belastningsregistret. Detta görs via polisens hemsida.
LI-LN1
Ersättning Lön enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2023-11-18
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Resurs Bank AB (org.nr 516401-0208),
https://www.resursbank.se/ Arbetsplats Resurs Bank
Kontakt Katarina Lager
katarina.lager@resurs.se Jobbnummer 7845384
Observera att sista ansökningsdag har passerat.