Handläggare First Line Support
PayEx Sverige AB / Kontorsjobb / Gotland
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Gotland,
Stockholm,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige PayEx är en privatägd koncern inom den finansiella sektorn med huvudkontor på Gotland, Sverige. Koncernen omfattar ett flertal bolag med ca 500 medarbetare i fyra länder. PayEx erbjuder betallösningar för internet-, mobil- och fysisk handel samt administrativa tjänster inom fakturering, reskontrahantering och inkasso. PayEx erbjuder även finansiella tjänster som factoring och delbetalning.
PayEx söker nu ett flertal engagerade medarbetare till vårt Kundserviceteam, First Line Support, i Visby.
First Line Support är ett av PayEx viktigaste team och vi har en ambition att lösa alla inkommande ärenden, oavsett media, i första kontakten, samtidigt som vår målsättning är att leverera ett bemötande i världsklass. För att uppnå detta så krävs det stor kompetens hos medarbetarna i teamet.
First Line Support är ett stresståligt, sammansvetsat team. Vi tycker om att ha roligt på arbetet samtidigt som vi levererar utmärkt service.
Teamet är strukturerat efter PayEx business areas och vi växer med en av våra kunder inom Mobilesegmentet där mobiltelefonen används istället för kontokort eller kontanter.
Vill du arbeta med support och service av framtidens betalsätt skall du söka dig till oss!
Din roll
Dina huvudsakliga arbetsuppgifter som handläggare i First Line Support är hantering av inkommande telefonsamtal från kund och slutkund samt mailhantering. De samtal och mail som hanteras rör olika typer av processer bland annat frågor kring betalningar, inkasso, avtal och allmän problemlösning gällande kundfrågor inom olika segment av PayEx kunder.
Det är en förutsättning att du är serviceinriktad och tycker om att använda telefonen som det primära arbetsverktyget samt trivs i ett arbetsklimat som kräver stor flexibilitet.
Arbetstiderna blir i skift under våra öppettider som är 08.00 - 20.00 måndag till torsdag, 08.00-18.00 fredag och 10.00-17.00 lördag och söndag.
Din kompetens
Vi söker dig som har erfarenhet av arbete inom kundservice eller teknisk support.
Det är meriterande om du har teknisk kompetens och/eller erfarenhet inom något eller några av våra affärsområden.
Som handläggare inom First Line Support ska du vara driven, positiv och ha känsla för god service och hög kvalitet. Du ska dessutom vara lösningsorienterad och stimuleras av ett högt arbetstempo.
Vi ser att du ser möjligheten och utmaningen i att bidra till att utveckla kundservicearbetet med egna erfarenheter och idéer.
Du ska ha minst gymnasieutbildning eller motsvarande. För tjänsten krävs mycket goda kunskaper i svenska, både skriftligt och muntligt.
Stor vikt fästes vid personlig lämplighet.
Din ansökan
Tjänsterna, som är vikariat på heltid, kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 2013-01-13.
Du som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan via vår hemsida
www.payex.se, som vi behandlar konfidentiellt. Du kommer att arbeta i en stimulerande och omväxlande miljö.
Om du har några frågor är du välkommen att kontakta Teamledare Rickard Berghede, tfn 0498- 20 21 81.
Facklig företrädare för Unionen är Katarina Rosdahl, tfn 0498 - 20 23 23.
Publiceringsdatum2012-12-24Arbetstider och omfattningVikariat enligt överenskommelse
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-01-13
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRickard Berghede +46 498-202181
Unionens företrädare Katarina Rosdahl +46 498-202323
FöretagPayEx Sverige AB
AdressPayEx Sverige AB
S:t Hansplan 1
62188 Visby
Jobbnummer 1425207
Observera att sista ansökningsdag har passerat.