Handläggare
PayEx Sverige AB / Butikssäljarjobb / Gotland
2017-04-12
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare" (publicerad 2017-10-02) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Gotland,
Stockholm,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige PayEx Group är en av nordens främsta experter på betalningar. Det har vi blivit tack vare vårt breda produktutbud, vår gedigna kunskap och kompetens. Vi är en privatägd koncern som startades 1972 med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Våra värderingar är service, ärlighet, kunskap och innovation. Vi ligger i ständig framkant med utveckling av innovativa produkter och tjänster till nytta för våra kunder. Det är därför vi behåller vår plats som experter inom betalningar på alla plattformar, oavsett om det rör sig om fysisk butik eller digital handel.
Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating, billing, fakturering, reskontrahantering, inkasso- och kredithantering.
Genom att göra det vi är bäst på frigör vi tid för våra kunder så de kan göra det de är bäst på!
I en omvärld där produkter, erbjudanden, priser och teknik blir allt mer lika, blir mötet med kunden en allt viktigare konkurrensfördel. Customer Operations arbetar därför aktivt med att skapa värde i varje kontakt i alla kanaler. Vi trivs i kundmötet och jobbar enligt våra värderingar; Service, Innovation, Knowledge och Honesty. Vi söker därför dig till en utmanande roll som Handläggare med stort kundfokus. Drivs du av att arbeta i grupp där ni tillsammans skapar den bästa leveransen för våra kunder? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker Handläggare till ett PayEx-team som hanterar några av våra största kunder.
Om teamet - vårt uppdrag
Teamet består av 20 medarbetare fördelat på två handläggargrupper, leveransspecialister, systemspecialister och Team Manager. Vårt uppdrag är att hantera kundernas hela flöde inom tjänsterna faktura, delbetalning, kontokrediter och lån. Vi strävar efter att hela tiden utveckla och förbättra arbetssätten och tjänsterna, tillsammans med våra kunder utvecklas vi.
Din roll
Som handläggare har du dagligen telefon och mailkontakt med våra kunder och/eller slutkunder samt att du hanterar administrativa arbetsuppgifter. Rollen kräver att du har mycket god servicekänsla, är administrativt kunnig och har ett genuint intresse för att se till att lösa våra kunders behov. Du kan även strukturera och organisera uppgifterna inom arbetsområdet och är bra på att prioritera.
Vi söker dig som kan vara kundens första kontakt i den dagliga produktionen, sköta faktureringar och debitering.
Du ansvarar för faktureringsprocessen för teamets kunder, kontokrediter, debitering och statistik. Du driver också utveckling relaterat till kunderna och säkerställer att vi upprätthåller avtalad SLA.
Du arbetar tätt tillsammans med dina kollegor i arbetsgruppen. Du har även nära kontakt med våra säljare på PayEx kring avtal, affärsmässiga strategier, och leverans av kundernas tjänster.
Du koordinerar och representerar teamet både internt och externt i alla delar av leveransen.
Din kompetens
Du har erfarenhet av att arbeta med långsiktiga affärsrelationer och leverantörssamarbeten.
Du har förmåga att koordinera arbetet, både internt och externt, du tycker om att vara "spindeln i nätet". Det är viktigt att du kan se till helheten i leveransen.
Du är noggrann, analytisk, handlingskraftig, ansvarsfull och har ett intresse för system.
Rollen ställer höga krav på att du är flexibel, serviceinriktad och självständig. Du förstår och kan hantera affärsmässiga relationer och drivs av ett starkt kundfokus och kvalitetstänk.
Du har god förmåga att kommunicera både skriftligt och muntligt både på svenska och engelska.
Du står för och arbetar utefter våra värderingar; Service, Innovation, Knowledge och Honesty.
Meriterande:
Examen i relevant utbildning på universitet eller högskola.
Tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter.
Utbildning i bokföring och redovisning
Du är en person som vill ge det lilla extra och förstår vikten av att ge kunderna den bästa servicen. Du trivs att arbeta med problemlösning och upplever glädje i att ge ett professionellt och trevligt bemötande i alla lägen. Du är en lagspelare som tycker om att arbeta tätt tillsammans med övriga kollegor i arbetsgruppen och ni stöttar varandra i arbetet. Vi är ett entreprenörsbolag och därför är det viktigt att du gillar högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Ansökan
Tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Intervjuer och urval kommer att ske löpande, så skicka gärna din ansökan så snart som möjligt, men sista ansökningsdag är 2017-05-07.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidareanställning som föregås av 6 månaders provanställning.
Publiceringsdatum2017-04-12Ersättning Enl.Ök.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-05-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktCarina Klattstølen +46 498207792
FöretagPayEx Sverige AB
AdressPayEx Sverige AB
S:t Hansplan 1
62188 Visby
KontorsadressS:t Hansplan 1
Jobbnummer 3436374
Observera att sista ansökningsdag har passerat.