Handläggare
PayEx Sverige AB / Ekonomiassistentjobb / Gotland
2016-03-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Handläggare" (publicerad 2017-10-02) ⬅️
Visa alla ekonomiassistentjobb i Gotland,
Västervik,
Valdemarsvik,
Oskarshamn,
Borgholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos PayEx Sverige AB i Gotland,
Stockholm,
Upplands-Bro eller i
hela Sverige PayEx Group är en privatägd koncern med cirka femhundra medarbetare i fyra länder. Sedan starten 1972 har vi drivit utvecklingen inom vår bransch och är idag nordens främsta experter på betalningar. Vi har en heltäckande och svåröverträffad kompetens inom alla former av betallösningar för e-handel, mobila plattformar och för fysisk handel. Vi hjälper dagligen våra kunder med alla typer av tjänster inom rating och billing, faktura och reskontrahantering, inkasso och kredithantering.
Är du intresserad av en utmanande roll som Handläggare i PayEx kundgrupp? Då kan detta vara rollen för dig! Vi söker nu Handläggare till ett team inom PayEx som hanterar några av våra största kunder.
Om teamet - Vårt uppdrag
Team Billing & CRM består av 15 medarbetare fördelat på 11 handläggare, två Systemspecialister, en Leveransspecialist och en Team Manager. Teamet hanterar förutom Billing och CRM tjänsterna, även kundernas hela flöde. Från fakturering, debitering till uppföljning av reskontra samt att vara kundens första kontakt i den dagliga produktionen kopplat till det.
Din roll
Ditt arbete handlar om att ha daglig kontakt med kunder via telefon och mail. Du ansvarar för faktureringsprocessen för teamets kunder samt reskontran, debitering och statistik. Du driver även utveckling relaterat till kunderna och säkerställer att vi upprätthåller avtalad SLA inom faktureringen. Du arbetar tätt tillsammans med övriga kollegor i arbetsgruppen (totalt fyra stycken) och ni jobbar som ett team. Du har även nära kontakt med våra säljare på PayEx kring avtal och upplägg utav kunderna.
Din kompetens
Vi söker dig som har erfarenhet av kund eller motsvarande tjänst. Du är noggrann, analytisk, handlingskraftig, har ett intresse för system och är ansvarsfull. Du gillar högt tempo i en omväxlande miljö med tidvis snabba förändringar. Rollen ställer höga krav på att du är serviceinriktad, självständig, affärsmässig och handlingskraftig samt att du drivs av ett starkt kundfokus och kvalitetstänk. Du har god förmåga att kommunicera både skriftligt och muntligt både på svenska och engelska. Du står för och arbetar utefter våra värderingar; Service, Innovation, Knowledge och Honesty.
Meriterande
Erfarenhet av telecom- eller mediabranschen. Examen från Universitet/Högskola inom relevant område.
Som person är du:
En person som vill ge det lilla extra och förstår vikten av att ge kunderna den bästa servicen. Du trivs att arbeta med problemlösning och upplever glädje i att ge ett professionellt och trevligt bemötande i alla lägen. Du tycker om att arbeta i team då du arbetar tätt tillsammans med övriga kollegor i arbetsgruppen samt övriga i teamet och ni stöttar varandra i arbetet.
Stor vikt läggs vid personlig lämplighet
Publiceringsdatum2016-03-22Så ansöker duDu som ser möjligheterna och trivs i ett företag med entreprenörsanda är välkommen med din ansökan, som vi behandlar konfidentiellt. Tjänsten kommer att tillsättas enligt överenskommelse. Ansökningarna behandlas löpande men sista ansökningsdag är 16-04-07.
Facklig företrädare för Unionen är Anna Gräsman, tfn 0498 - 20 77 13.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringkanaler och marknadsföring. Vi undanber oss därför vänligt men bestämt alla samtal om annonserings- och rekryteringshjälp.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningEnl.ök
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-04-07
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktPernilla Sandgren +46 706331099
FöretagPayEx Sverige AB
AdressPayEx Sverige AB
S:t Hansplan 1
62188 Visby
KontorsadressS:t Hansplan 1
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2737885
Observera att sista ansökningsdag har passerat.