Gruppchef till kontaktcenter på Coor
Coor Service Management AB / Chefsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla chefsjobb i Linköping,
Mjölby,
Åtvidaberg,
Finspång,
Motala eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Coor Service Management AB i Linköping,
Mjölby,
Motala,
Norrköping,
Haninge eller i
hela Sverige Är du en engagerad ledare med en stark servicekänsla och fokus på kundvård? Brinner du för att stärka och utveckla ditt team och leveransen till att överträffa kundens förväntningar? Lockas du av möjligheten att tillsammans med ditt team få göra verklig skillnad för många människor varje dag? Då kan du vara rätt person för oss!
Om rollen
I rollen som gruppchef kommer du arbeta tätt med dina medarbetare och stötta dem i vår leverans till Region Östergötland. Våra kundkommunikatörer/växeltelefonister hanterar inkommande samtal från såväl allmänheten som vårdpersonal och hjälper dem vidare. Rollen innebär ett direkt personalansvar för enhetens 23 kundkommunikatörer/växeltelefonister (inkl. timanställda) med placering på Universitetssjukhuset i Linköping. I den här rollen har du stora möjligheter och befogenheter att självständigt arbeta med utveckling av ditt team och leveransen till kund.
Exempel på dina arbetsuppgifter:
• Personalansvar och utveckling av medarbetare
• Leda och koordinera verksamhetens löpande arbete
• Aktiv initiativtagare i det dagliga arbetet med att förbättra och utveckla vår leverans, både internt och mot kund
• Koordinering, styrning och samarbete med andra grupper inom Coor
• Identifiera och nyttja synergier i arbetet
• Kontakt med kund i dagliga driftfrågor såväl som löpande utvecklings- och förbättringsarbete
• Ansvar för att driva din leverans enligt uppsatta ekonomiska mål och aktivt arbeta med detta
Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med 6 månaders provanställning.
Vår kandidat
Detta är en spännande roll för dig som trivs i en händelserik, föränderlig och personalintensiv miljö. Du har tidigare erfarenhet från liknande chefsroll, gärna i en personalintensiv miljö, där du har fått arbeta självständigt. Har du dessutom tidigare erfarenhet från växeltelefoni eller kundtjänst så ser vi det som meriterande.
Din svenska och engelska är mycket god i såväl tal som skrift och du har goda datorkunskaper och lätt för att sätta dig in i olika datorsystem.
Publiceringsdatum2024-02-01Dina personliga egenskaper Det är avgörande att du har ett gediget intresse för och kunskap i att leda och utveckla människor och arbetssätt. Du är en trygg, närvarande och tydlig ledare med coachande förhållningssätt och du motiveras av att nå uppsatta mål. Du arbetar nära ditt team och det är viktigt att du har en hög grad av samarbetsvilja och förmågan att bygga förtroendefulla relationer. Vi befinner oss i en förändringsresa och du kommer vara en nyckelspelare som ser till att rutiner, strukturer och processer sätts och efterföljs. Du behöver därför ha ett sinne för struktur och ordning och reda.
Vi erbjuder
Vi erbjuder en trygg, säker och trivsam arbetsplats med en fast lön, pension, försäkringar samt andra förmåner som utbildningar, friskvårdsbidrag och föräldralön. Vår kultur kan beskrivas som öppen, tillåtande och utvecklingsorienterad där vi hjälper och stöttar varandra och delar med oss av våra kunskaper. På Coor arbetar vi aktivt med kompetens- och karriärsutveckling, för att du ska få möjlighet att utvecklas och nyttja din fulla potential. Då vi är ett stort och expansivt företag kan du utvecklas både inom arbetsgruppen såväl som inom andra delar av verksamheten.
Kontaktuppgifter och övrig information
Vi hanterar löpande de ansökningar som kommer in och tjänsten kan därmed komma att tillsättas innan sista ansökningsdag så skicka in din ansökan redan idag. Vi tar endast emot ansökningar via ansökningsknappen i annonsen. Vid frågor om tjänsten vänligen kontakta rekryterande chef Maria Sjödin på
maria.sjodin@coor.com Vi utför bakgrundskontroller på alla som anställs på Coor. Du kan läsa mer om det här
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Coor
Coor är Nordens ledande facility management-leverantör och är med och skapar Nordens bästa arbetsmiljöer - smarta, hållbara och fulla av glädje. Vi erbjuder alla de tjänster som krävs för att ett företag eller offentlig verksamhet ska fungera bra och effektivt. Vi strävar ständigt efter att bygga team och servicelösningar som gör det möjligt för våra kunder att fokusera på vad de gör bäst. Coor är verksamt främst i Norden, men har även viss närvaro i Belgien och Estland. Hos oss arbetar fler än 12 000 personer med olika bakgrunder och erfarenheter. Under 2023 blev Coor tilldelad en andra plats till att vara det mest jämställda företaget i Sverige enligt SHE Index powered by EY och vi är ett karriärföretag 2024 enligt Karriärföretagen.
Ersättning Lön enl. kollektivavtal
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-03-01
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Coor Service Management AB (org.nr 556084-6783)
Arbetsplats Coor Service Management
Jobbnummer 8436204
Observera att sista ansökningsdag har passerat.