Gruppchef sökes till Apollos kundservice

Proffice Sverige AB / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Proffice Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Proffice konsulter är specialister. Det är det som har gjort att Proffice är ett av Sveriges största och äldsta bemanningsföretag. Som Profficekonsult har du en trygg anställning med kollektivavtal i ett auktoriserat bemanningsföretag. Du får möjlighet att skaffa dig erfarenhet från olika branscher och företag.

Våra uppdragsgivare ställer höga krav på oss och vi ställer höga krav på våra konsulter. Eftersom du har din dagliga arbetsplats ute hos våra kunder måste du vara skicklig på det du gör, flexibel, självgående och social. Du gillar att ständigt stå inför nya utmaningar och möjligheter. Har du vad som krävs, kan du se fram emot ett stimulerande arbete och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort.
För vår kunds räkning, Apollo, söker vi nu en gruppchef som skall ansvara för företagets kundservice. Customer Care är Appollos kundservice för gäster, destinationer och säljare från det att resan startar hemifrån till att resenären kommer hem. Arbetet innebär kontakt med resenärer vid ändringar i researrangemanget innan avresa, hantering av brev och samtal med synpunkter och reklamationer från våra resenärer.

Den person vi söker nu ska vara ansvarig för att reklamationer blir hanterade på rätt sätt av våra handläggare. Som gruppansvarig ser vi att man fungerar som en coach och samtalspartner i frågor som kommer från våra resenärer. Customer Care präglas av att medarbetarna måste ha förmåga att hantera en mängd olika ärenden samtidigt men ändå ha kontroll och känsla för att lyssna på våra kunder och förmå kunderna att förstå tillämpligt regelverk.

Tjänsten innebär en anställning i Proffice men för rätt person finns möjlighet att anställningen övergår till kunden.

Urval och intervjuer sker fortlöpande, tveka inte att skicka in din ansöka då tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden går ut.
Du har hög stresströskel, en positiv inställning samt vana att bemöta kunder på ett korrekt sätt. Du måste vara flexibel, kunna arbeta i grupp och hantera ärenden med kort framförhållning som i sig gör arbetet mycket omväxlande och levande. Vi satsar hårt på kvalitet och det krävs att vi är noggranna, effektiva och serviceinriktade.

Publiceringsdatum
2008-01-23

Anställningstyp/arbetstider
Tillsvidare

Kontakt
Wiklund, Anna

Så ansöker du
Ansök via vår webbplats »
Sista ansökningsdag 2008-02-08

Företag
Proffice Sverige AB
• -

Jobbnummer
107797

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Proffice Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Proffice Sverige AB: