Göteborg: Administrativ assistent
Jobbakuten Göteborg / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jobbakuten Göteborg i Göteborg,
Mölndal,
Kungälv,
Kungsbacka,
Alingsås eller i
hela Sverige Bemanningsföretaget för arbetsplatser i Västsverige. Kontor i Åmål, Stenungsund och Göteborg. Bra folk snabbt. Specialiserade sedan 1996 inom lager, kontor och industri.
Jobbakuten AB är bemanningsföretaget för arbetsplatser i Västsverige.
Vår personal är vår viktigaste tillgång. Därför erbjuder vi bra villkor och förmåner. Vi har avtal med de fackliga organisationer som är aktuella på de olika arbetsplatserna.
Assistent med känsla för affärer - 50%
Vi söker för kunds räkning en vass och duktig administrativ assistent till vår kund i centrala Göteborg.
Vi söker dig som vill vara spindeln i nätet och som har en bred bakgrund, främst inom administration. Vår kund befinner sig idag i ett expansivt läge och behöver nu nyanställa ytterligare en
person.
Arbetet som assistent hos vår kund innebär bland annat att du skall vara koordinator mellan leverantörer och även ta emot orders från kunder. Du kommer att arbeta nära våra kunder och
leverantörer och det är därför viktigt att du kan samarbeta med olika slags människor. Du är duktig på att själv organisera ditt arbeta och du har känsla för att göra affärer. Har du
tidigare kunskaper och erfarenheter av att göra affärer internationellt är detta en stor merit.
Exempel på arbetsuppgifter:
• Beställningar hos leverantörer
• Bevaka orders
• Back-office till våra kunder
Vi söker dig som ser dig själv som uttåtriktad, självgående, lyhörd och en smula galen. Det är viktigt att du tycker om att ha roligt på jobbet och att du inte är rädd för snabba
förändringar. Flexibilitet är för dig ett ledord!
Det är viktigt att du är flytande, och bekväm i dina engelskakunskaper. Talar/skriver du ytterligare något språk är detta meriterande. Att du behärskar MS office-paketet ser vi som en
självklarhet. Har du tidigare erfarenhet av redovisningskunskaper (fakturering/leverantörsreskontra) är detta mycket meriterande.
Allmänna önskemål:
• Tidigare erfarenhet av liknande arbete
• Flytande på engelska i tal och skrift
• Flexibel
• Organisatör
• Lagspelare
Tycker du att allt ovan stämmer in på dig? Ansök redan i dag!
Tar tar ej emot ansökningar via post eller email, endast via vår hemsida
www.jobbakuten.seTill den här tjänsten rekryterar vi fortlöpande så ansök redan idag.
Tjänsten är på 50% och skall tillsättas i augusti.
Publiceringsdatum2008-05-14Så ansöker duFör att söka tjänsten klicka på länken "Skicka ansökan".
Välkommen med din ansökan!
Arbetstider och omfattning50%
ErsättningEnligt avtal
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-06-15
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktKatarina Vallström, +46 (0)303-818 84, +46 (0)70-77 55 245
FöretagJobbakuten Göteborg
AdressJobbakuten Göteborg
Odinsgatan 11
41103 GÖTEBORG
Jobbnummer 220989
Observera att sista ansökningsdag har passerat.