GoExcellent söker Teamledare
GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Kalmar,
Mörbylånga,
Borgholm,
Nybro,
Torsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Kalmar,
Göteborg,
Stockholm,
Solna,
Östersund eller i
hela Sverige GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på
http://www.facebook.com/GoExcellent.seGoExcellent söker säljfokuserad teamledare till kontoret i Kalmar.
Som teamledare är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla personalen till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Du ansvarar för försäljningsresultatet i ditt team. Dina främsta verktyg i arbetet är coachning och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetaresamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.
Du är en driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.
Du rapporterar till Operations Manager.
Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.
Du har:
• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
• Bra datorvana
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska
Meriterande är:
• Erfarenhet av att coacha inom försäljning
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• Kunskaper i arbetsrätt
Publiceringsdatum2013-08-24Arbetstider och omfattningTillsättning sker under hösten 2013. Tjänstens omfattning är heltidsarbete med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är varierande på dagtid, kvällar och helger.
ErsättningEnligt kollektivavtal
Så ansöker duAnsöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofia Stenqvist, HR Business Partner
FöretagGoExcellent Sweden AB
AdressGoExcellent Sweden AB
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar
Jobbnummer 1634204
Observera att sista ansökningsdag har passerat.