GoExcellent söker Teamledare

GoExcellent Sweden AB / Försäljningsjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla försäljningsjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos GoExcellent Sweden AB i Kalmar, Göteborg, Stockholm, Solna, Östersund eller i hela Sverige

GoExcellent Group är specialiserat på att driva contact centers i Norden. Med ca 25 miljoner kundkontakter per år, en omsättning på 90 miljoner euro, verksamhet på 13 orter och 2 000 personer på lönelistan har GoExcellent blivit en av de största contact centerspecialisterna i Norden. Bland kunderna finns företag som Canal Digital, Nespresso, Microsoft, Fortum, SL, Bonnier och Telia. Huvudkontoret ligger i Solna utanför Stockholm och man har contact centers i bland annat Köpenhamn, Helsingfors och Oslo. Genom att ge våra medarbetare på GoExcellent rätt kompetens, teknologi och processer blir våra kunder mer framgångsrika. Vi finns på http://www.facebook.com/GoExcellent.se

GoExcellent söker säljfokuserad teamledare till kontoret i Kalmar.

Som teamledare är din huvudsakliga arbetsuppgift att utveckla personalen till att prestera efter våra målsättningar gällande bland annat försäljning och kundnöjdhet. Du ansvarar för försäljningsresultatet i ditt team.  Dina främsta verktyg i arbetet är coachning och medlyssning. Utöver detta innefattar tjänsten även medarbetaresamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning. 

Du är en driven person med erfarenhet av försäljning och kundservicearbete. Du är en strukturerad och inspirerande ledare som kan hantera snabba förändringar. Du är resultatorienterad, målfokuserad och strävar efter att med din entusiasm och ditt engagemang få dina medarbetare att nå och överträffa sina mål. Du har en positiv inställning och brinner för att hjälpa dina medarbetare att utvecklas.

Du rapporterar till Operations Manager.

Som arbetsgivare ställer GoExcellent höga krav, men erbjuder samtidigt ett spännande och omväxlande arbete. Det är din personlighet och attityd som är avgörande.

Du har:

• Minst godkänt gymnasiebetyg i svenska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i engelska A
• Minst godkänt gymnasiebetyg i matematik A
• Minimum 1 års arbetslivserfarenhet av Contact Center eller liknande
• Bra datorvana
• Goda språkkunskaper i svenska, både muntliga såväl som skriftliga, samt engelska

Meriterande är:

• Erfarenhet av att coacha inom försäljning
• Tidigare ledarerfarenhet
• Ledarutbildning
• Kunskaper i arbetsrätt

Publiceringsdatum
2013-08-24

Arbetstider och omfattning
Tillsättning sker under hösten 2013. Tjänstens omfattning är heltidsarbete med 6 månaders provanställning. Arbetstiderna är varierande på dagtid, kvällar och helger.

Ersättning
Enligt kollektivavtal

Så ansöker du
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofia Stenqvist, HR Business Partner

Företag
GoExcellent Sweden AB

Adress
GoExcellent Sweden AB
Borgmästaregatan 5
39235 Kalmar

Jobbnummer
1634204

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från GoExcellent Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos GoExcellent Sweden AB: