Glädjespridande receptionist med öga för detaljer
Perido AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Perido AB i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Huddinge,
Järfälla eller i
hela Sverige Perido hjälper just nu vår kund att hitta sin nästa stjärna som ska hålla ordning och sprida glädje på kontoret i centrala Stockholm. Företaget är ett framstående arkitektkontor som drivs av att skapa magisk, hållbar och långsiktig arkitektur med verksamhet över hela landet.
Som receptionist uppmuntras du att ta egna initiativ och erbjuds en roll med stor variation. Med god service i fokus ansvarar du för att ta emot gäster och skapa en god arbetsmiljö för dina kollegor. Det innebär arbetsuppgifter så som att beställa mat, fika eller frukost och duka upp inför dessa samt plocka undan efteråt. Vidare bokar du mötesrum och ansvarar för att ställa i ordning inför varje mötes specifika behov. Du ser till att alla gemensamma utrymmen är representativa och inbjudande, svarar i telefon, hanterar post och bud samt viss fakturahantering och administrering av utlåningsmaterial. Vid event och projekt så som introducering av nyanställda, avtackningar och födelsedagsfiranden är du delaktig i arrangemang och planering för att varje tillfälle ska bli en lyckad tillställning.
Vi tror att du som kommer att lyckas i den här rollen har ett intresse för andra människor, är socialt lagd och får energi av att ge ett glatt första intryck. Du trivs när tempot är högt och tar dig an oförutsägbara problem och situationer med en flexibel och ansvarstagande inställning. Med ett öga för detaljer har du en fallenhet för att hålla ordning på kontoret, oavsett om det rör sig om administrativa uppgifter eller kaffekoppar som befinner sig på vift.
Är det dig vi letar efter? Varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Publiceringsdatum2017-09-04Kravprofil för detta jobb• Gymnasial utbildning
• Erfarenhet från serviceyrke med kundkontakt
• God datorvana
• Du uttrycker dig mycket väl i tal och skrift, även på engelska
Tjänstens omfattning och tillträdeHeltid, konsultuppdrag under 12 månader. Tillträde i oktober.
Så ansöker duAnsökan görs via vår hemsida. Vid första kontakten med ansvarig rekryterare hos oss får du mer information om kundföretaget och tjänsten. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Trivs du som bäst när du får sprida glädje och energi omkring dig och ha kontakt med människor varje dag? Är du en administratör ut i fingertopparna som gillar att hålla ordning? Då kan det här uppdraget som receptionist och administratör vara perfekt för dig!
Perido är ett konsult- och rekryteringsföretag inom tjänstemannasektorn, som vuxit stadigt sedan starten 2003. Vår vision är att alla ska trivas och vara engagerade på jobbet. Detta inkluderar våra medarbetare, våra kunder och våra konsulter - något som syns i hög konsultnöjdhet i interna undersökningar år efter år. Vi består idag av 90 medarbetare internt och över 700 konsulter på uppdrag över hela landet. Våra uppdrag finns inom många olika branscher på allt ifrån storbanker, multinationella IT-bolag, världsledande telecomföretag, hälsoorganisationer, statliga myndigheter och mindre privata företag. För att måna om en trygg och säker arbetsmiljö är vi anslutna till kollektivavtal. Om du har någon akut fråga kan du mejla vår frågemejl, du får svar vardagar inom 24 timmar. Ange tjänstens referensnummer 15761EH i ämnesraden.
Kontaktuppgifter för detta jobbFrågor:
fraga@perido.seHemsida:
www.perido.seSå ansöker duSista dag att ansöka är 2017-10-04
Ange följande referens när du ansöker: 15761EH
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagPerido AB
AdressPerido AB
Katarinav 15, 8 tr
11645 STOCKHOLM
KontorsadressKatarinavägen 15
Jobbnummer 3678791
Observera att sista ansökningsdag har passerat.