Fritidsledare
Tomelilla kommun, Kultur och Fritid / Administratörsjobb / Tomelilla
2017-02-08
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fritidsledare" (publicerad 2018-02-16) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Tomelilla,
Ystad,
Sjöbo,
Simrishamn,
Skurup eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Tomelilla kommun, Kultur och Fritid i Tomelilla Tomelilla kommun i Skåne, har drygt 13 000 invånare. Cirka 800 är anställda i kommunförvaltningen. Här på Österlen finns naturupplevelserna du behöver, maten du längtat efter och kulturen du inte visste fanns.
Publiceringsdatum2017-02-08ArbetsuppgifterAtt med kommunens mål som grund tillsammans med övriga medarbetare och ungdomarna själva planera och genomföra olika aktiviteter.
Tjänsten är på kommunens fritidsgård Soffta i centrala Tomelilla.
I arbetet ingår kvälls- och helgtjänstgöring.
KvalifikationerFritidsledare eller annan motsvarande utbildning eller erfarenhet av arbete med ungdomar.
Du ska ha ett stort intresse för att arbeta med ungdomar. Du är en person som ungdomar vänder sig till och känner tilltro till. Samtidigt är du en vuxen person med integritet som på olika sätt kan visa var gränserna går. Du har en stark tilltro till ungdomar och deras egen förmåga att ta ansvar och göra positiva saker. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Meriterande med att vara flerspråkig.
Du skall ha väl dokumenterad erfarenhet av arbete med ungdomar.
Varaktighet, arbetstid
Deltid. 75 Schema. Tillsvidareanställning, tillträde: Enligt överenskommelse.
ErsättningMånadslön Individuell lönesättning.
FÖRMÅNER
Subventionerad friskvård.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-02-26
Ange följande referens när du ansöker: A629108
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktRos-Marie Stjernfeldt 0417-18117
FöretagTomelilla kommun, Kultur och Fritid
AdressTomelilla kommun, Kultur och Fritid
Tomelilla kommun
27380 Tomelilla
KontorsadressGustafs Torg 16 Tomelilla
Jobbnummer 3308099
Observera att sista ansökningsdag har passerat.