Fransk- och italiensktalande Support Analyst
ProfessionalConsulting / Supportteknikerjobb / Helsingborg
2014-08-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Fransk- och italiensktalande Support Analyst" (publicerad 2015-01-06) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos ProfessionalConsulting i Helsingborg,
Åstorp,
Landskrona,
Ängelholm,
Lund eller i
hela Sverige Talar och skriver du franska och italienska? Brinner du för service? Vill du arbeta hos en väletablerad kund i Helsingborg?
Arbetsuppgifterna består av att ta emot och ta ansvar för ärenden från kunder och därefter ansvara för att ge kunderna support och lösningar inom IT-relaterade ärenden. Genom att registrera, analysera och prioritera inkommande ärenden samt genomföra dagliga rutiner i enlighet med gällande processer och regler så löser du inkommande ärenden. Arbetet kommer även att innehålla uppföljning genom att hålla kunden uppdaterad kring pågående process samt en del administrativa uppgifter. Du kommer även att ha ansvar för att föra vidare information till kollegor för att skapa en gemensam informationsbank för alla ärenden.
Tjänsten innebär att du är anställd av ProfessionalConsulting och uthyrd till kunden. Arbetstiderna är vardagar kl 08.00 - 17.00.
Ett krav är att du kan tala och skriver franska och italienska obehindrat, brinner för service och har som mål att alltid göra kunden nöjd. Du bör kunna anpassa dig till olika situationer eftersom det handlar om olika kunder med varierande behov. Som person är du ansvarsfull, samarbetsvillig och lösningsorienterad med förmåga att ta snabba beslut. Du är en teamplayer som tycker om att jobba i grupp. Svenska är inget krav men däremot att du kan uttrycka dig flytande i tal och skrift på engelska. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter. Intervjuer kommer att hållas löpande. Tjänsterna kommer tillsättas så fort vi har hittat lämplig kandidat. Tjänsterna är tänkt att pågå löpande på heltid under kontorstid 8-17, måndag till fredag.
Välkommen med din ansökan! Glöm inte att motivera varför just du är rätt person för tjänsten! På ProfessionalConsulting lägger vi stor vikt på personlig och professionell utveckling. Att vara konsult hos våra uppdragsgivare innebär att du får möjligheten att bidra med just din unika kompetens samtidigt som du investerar i goda referenser för framtiden
ProfessionalConsulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. ProfessionalConsulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på
www.professionalconsulting.se redan idag!
Publiceringsdatum2014-08-20Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 mån eller längre
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagProfessionalConsulting
AdressProfessionalConsulting
Prästgatan 12, 4 vån
25224 Helsingborg
KontorsadressProfessionalConsulting
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 1969479
Observera att sista ansökningsdag har passerat.