Förvaltningsassistent till Vacse - Stockholm
Rekrytering & Interimslösningar / Kontorsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kontorsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Rekrytering & Interimslösningar i Stockholm,
Kalmar,
Borås,
Göteborg,
Kungsbacka eller i
hela Sverige Är du en självgående och lyhörd person som vill arbeta med varierade arbetsuppgifter i en administrativ roll? Drivs du av att leverera god service och har förmåga att se steget längre för att lösa problem? Då tror vi att du kommer trivas i rollen som förvaltningsassistent på Vacse.
Publiceringsdatum2018-03-13Om företagetVacse är ett fastighetsbolag inriktat på långsiktigt ägande av samhällsfastigheter med offentliga hyresgäster. Det totala fastighetsinnehavet uppgår till ca 5 miljarder. Vacse är baserat i Stockholm och ägs av sju pensionsstiftelser knutna till Apoteket, Atlas Copco, Ericsson, Sandvik, Skanska, Stora Enso och Volvo.
Vacse är det familjära bolaget med fokus på hållbarhet där nytänkande och öppenhet står i fokus. Nu söker vi en förvaltningsassistent till fastighetsavdelningen på kontoret i centrala Stockholm.
Tjänsten
Som förvaltningsassistent har du en bred roll och kommer arbeta med en rad olika arbetsuppgifter. Ditt huvudsakliga ansvar är att stötta projekt- och förvaltningsavdelningen i administrativa uppgifter. Teamet består utav fastighetschef, tre förvaltare samt tre projektledare.
I rollen ingår bland annat:
• Avtalshantering och registerunderhåll i fastighetssystemet Vitec
• Redigering av projekthemsida samt uthyrningsportal
• Administrera samt driva interna projekt
• Upprätta nyhetsbrev samt annan extern kommunikation
• Dokumentering av myndighetsbesiktningar
• Systemansvar avseende mediaförbrukning och Vitec
• Medverka vid uppföljning av avtal med driftentreprenörer samt upprättande av budget och prognosarbete
• Planera och genomföra externa Events
• Arkivering samt att medverka i uppdatering av arkiveringsrutiner
Vi söker dig som har:
• Arbetslivserfarenhet inom service eller administration, med fördel inom fastighets- och/eller byggbranschen
• Goda kunskaper i Officepaketet
• Erfarenhet från Vitec fastighetssystem (meriterande)
• B-körkort (meriterande)
Dina personliga egenskaperVi söker dig som med trygghet kan växla mellan att se saker ur kundens och våra leverantörers perspektiv.
Vi tror att du har en stor portion humor samtidigt som du är strukturerad och noggrann i ditt utförande. Du har god förmåga att kommunicera i tal och skrift samt trivs med att arbeta självständigt och likaså i team. Vidare tycker du om att ge god service och är inte rädd för att ibland arbeta utan fastställda rutiner.
Tjänsten är ett interimsuppdrag på heltid i 10 månader med start i augusti. För rätt person finns det möjlighet till förlängning.
Så ansöker duDetta uppdrag sker i samarbete med Newsec Recrutiment & Interim Solution. Alla ansökningar behandlas konfidentiellt och löpande, sista ansökningsdag är dock 15/4. Välkommen med din ansökan!
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig Consultant Manager, Michaela Blomquist, på 070149 05 97 eller
michaela.blomquist@newsec.se (mailto:
michaela.blomquist@newsec.se).
Om Newsec Recruitment & Interim Solution
Newsec Recruitment & Interim Solution erbjuder kompetensförsörjning till fastighetsrelaterade företag på den svenska marknaden. Vår vision är att vara fastighetsbranschens mest kvalitetsmedvetna, lyhörda och framtidsorienterade leverantör av kompetensförsörjning med en hög personlig service.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Konsultuppdrag på cirka 10 månader
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-08-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMichaela Blomquist
michaela.blomquist@newsec.se +46 707 123 370
FöretagRekrytering & Interimslösningar
AdressRekrytering & Interimslösningar
Grev Turegatan 7
10249 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 7, Stockholm
Jobbnummer 4018550
Observera att sista ansökningsdag har passerat.