Förvaltare Stockholm
Willhem AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Willhem AB i Stockholm,
Västerås,
Linköping,
Karlstad,
Skövde eller i
hela Sverige Willhem är ett bostadsbolag med starkt fokus på service och trygghet i boendemiljön. Ägare är Första AP-fonden. Våra fastigheter finns på utvalda tillväxtorter i Sverige. I dag finns vi i Borås, Göteborg, Halmstad, Jönköping, Karlstad, Linköping, Malmö, Stockholm och Västerås. Huvudkontoret ligger i Göteborg.
Willhem strävar efter att vara den mest attraktiva arbetsplatsen i branschen. Vår filosofi är att varje medarbetare växer genom eget ansvar och medinflytande. I rekryteringen av nya medarbetare söker vi efter en mix vad gäller såväl kön och ålder som erfarenhet och kulturell bakgrund.
Vår verksamhet ska präglas av en hög förändringstakt. Vi vill uppfattas som ett nyskapande bostadsbolag som tänker och agerar långsiktigt och hållbart. I detta är våra medarbetare vår främsta resurs och vi erbjuder bland annat kompetensutveckling i egen regi och personalförmåner som årligt friskvårdsbidrag och privat sjukvårdsförsäkring.
Vill du utvecklas tillsammans med oss?
Vi söker nu en förvaltare till vårt kontor i Alvik. Som förvaltare har du personalansvaret för våra bovärdar. Ansvaret innebär både tekniskt och ekonomiskt ansvar för fastigheterna, med särskilt fokus på det tekniska ansvaret. Du kommer tillsammans med övriga organisationen planera och optimera Stockholms mål för serviceorganisationen. I dina arbetsuppgifter ingår bl.a.
• Ansvara för den dagliga ledningen av bovärdarnas arbete gällande tillsyn, skötsel och felavhjälpande underhåll.
• Utveckla och upprätthålla en hög servicekänsla i bovärdsorganisationen
• Fördela och följa upp budget för inre underhåll per bovärdsområde
• Planera och genomföra övrigt löpande underhåll som beslutas tillsammans med Fastighetschef
• Dagliga aktiviteter inom planering, styrning och uppföljning av värme, vatten, el och avfallshantering
• Aktivt arbete med utveckling av medarbetare och område genom aktivt ledarskap
Vi söker dig som har goda ledaregenskaper och har en eftergymnasial utbildning eller likvärdig kompetens inom fastighetsområdet. Du har mycket goda kunskaper inom den tekniska delen av fastighetsförvaltningen och du skall även vara väl bevandrad i den ekonomiska förvaltningen. För att lyckas i rollen behöver du ha ett starkt eget driv och våga agera självständigt samt ha ett stort intresse av personalledning. Några av dina personliga egenskaper bör vara metodisk, handlingskraftig, administrativ förmåga och serviceinriktad. Förutom din erfarenhet av att ha arbetat med liknande frågor krävs att du kan skapa förtroende hos hyresgäster, medarbetare, och entreprenörer. I rollen som fastighetsförvaltare kommer rapportera till fastighetschefen och tjänsten ingår i Willhem Stockholms interna ledningsgrupp.
Publiceringsdatum2015-04-15Så ansöker duVälkommen med din ansökan bestående av CV samt personligt brev senast den 6 maj. Glöm inte att motivera så utförligt som möjligt varför just du är lämplig för denna tjänst.
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta fastighetschef Christina Kanholt på tel 08-400 248 23 mail eller e-post
christina.kanholt@willhem.seAnsökningar tas endast emot genom att du registrerar dig i vår databas. Vi undanber oss ansökningar via e-post.
Vid tekniska problem eller frågor angående hur du registrerar din ansökan ber vi dig kontakta jobbet.se på tel 018-100112 och
kundtjanst@jobbet.seKörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-05-06
Ansökan sker via företagets webbplats.
FöretagWillhem AB
AdressWillhem AB
Gustavslundsvägen 139
16751 Bromma
KontorsadressGustavslundsvägen 139
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2249672
Observera att sista ansökningsdag har passerat.