Försäljningsadministratör till Kungens Kurva, föräldravikariat

Avanzera Bemanning / Kontorsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kontorsjobb i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Salem, Ekerö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Huddinge, Botkyrka, Stockholm, Solna, Sundbyberg eller i hela Sverige

Avanzera Bemanning

Vårt uppdrag:
Till ett uppdrag hos en av våra kunder söker vi dig som vill arbeta som försäljningsadministratör på ett föräldravikariat som ska tillsättas omgående och kommer att sträcka sig under knappt ett år. Tjänsten är på heltid. Vår kund är en av världens största elektronikproducenter. Tjänsten är placerad på det nordiska huvudkontoret som är beläget i trevliga lokaler i Kungens Kurva.

Detta är inledningsvis ett konsultuppdrag, vilket innebär att du anställs hos oss på Avanzera och din arbetsplats är hos vår kund. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2012-03-05

Dina arbetsuppgifter
Detta är en bred roll och du kommer att ha administrativa arbetsuppgifter inom försäljning och ekonomi liksom marknadsföring och försäljning. Exempel på arbetsuppgifter:

• Uppföljning av fakturor, betalningar och kundfordringar
• Upprätta samt följa upp månatliga prognoser
• Registrera nya kunder i SAP
• Skapa prislistor för de olika produkterna
• Uppföljning av order, transporter och leveranser i nära samarbete med kundservice
• Support till säljteamet, bland annat med att skapa kampanjer för kunder
• Administrativt stöd så som översättningar, uppföljning av provision/bonus för handlare och kunder m.m.
• Stöd till kunderna och konsumenterna som t ex frågor och svar om leveranser, produkter etc.

Bakgrund
Vi söker dig som har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och minst 3 års arbetslivserfarenhet. För att vara effektiv i din roll krävs att du behärskar Excel, Word och PowerPoint. Förutom svenska krävs goda kunskaper i engelska i tal och skrift. Har du dessutom kunskaper i danska så är det meriterande.

Som person är du noggrann, framförallt när du arbetar med siffror och rapportering. Då du kommer att vara kontaktperson för många partners och kunder är det viktigt att du tycker om att ge god service. Du är van att arbeta självständigt samtidigt som du är en lagspelare som respekterar verksamhetens deadlines och du är flexibel för att anpassa dig till de behov som uppstår.

Bemanning med personligt engagemang:
Genom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på www.avanzera.se eller www.facebook.com/Avanzera

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-03-21
Ange följande referens när du ansöker: 41
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Helena Elvin Guillemain, 08-545 283 05

Företag
Avanzera Bemanning

Adress
Avanzera Bemanning
Box 853
10137 Stockholm

Jobbnummer
1176838

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: