Floor Manager till Primär i Stockholm
Primär Fastighetsförvaltning AB / Kassapersonalsjobb / Stockholm
2025-09-12
Visa alla kassapersonalsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Primär Fastighetsförvaltning AB i Stockholm,
Solna,
Österåker,
Nynäshamn,
Strängnäs eller i
hela Sverige Primär är en koncern bestående av Primär Service Management, Primär Fastighetsförvaltning och Primär Lokalvård.
Primär som koncern är tillräckligt stor för att ha resurser att leverera till alla typer av kunder, men tillräckligt små för att vara kundnära och flexibla över hela Sverige. Vi är både specialister och generalister - våra olika verksamhetsområden ligger i framkant inom sina respektive områden - oavsett om det handlar om kaffe på jobbet, specialiststäd, ventilation eller att installera koaxial/fiberkabel från vår teknikavdelning.
Primär har sedan starten 1987 vuxit till ett rikstäckande bolag och är idag ett av Sveriges största förvaltnings- och fastighetsserviceföretag. För närvarande är vi ca 600 anställda och omsätter närmare 550 Mkr. Vårt huvudkontor finns i Göteborg men vi är verksamma i stora delar av landet.
Vill du vara med och skapa trygghet, trivsel och service i några av Stockholms mest välkända och uppskattade platser!? Trivs du i en roll där du får vara nära verksamheten, bygga relationer och bidra till en hög servicenivå i mötet med både hyresgäster och besökare? Då kan det här vara en spännande möjlighet för dig!
Publiceringsdatum2025-09-12Om tjänstenSom Floor Manager hos oss får du en nyckelroll i några av Stockholms mest välkända och uppskattade platser - Hötorgshallen, Östermalmshallen, Medborgarhuset och Kulturhuset.
I rollen fungerar du som beställarens representant gentemot butiker, saluhandlare och restauranger. Ditt uppdrag är att skapa en trygg, trivsam och välfungerande miljö för alla som verkar i fastigheterna - både hyresgäster och deras kunder. Du är närvarande i verksamheten, tillgänglig och lösningsorienterad, och finns aldrig längre bort än ett spontant möte eller telefonsamtal.
Du arbetar nära våra leverantörer och samarbetspartners inom t.ex. lokalvård, avfallshantering och fastighetsservice, och ser till att det dagliga arbetet flyter på med kvalitet, hållbarhet och service i fokus.
Dina arbetsuppgifter• Säkerställa att dagliga servicetjänster levereras enligt avtal, med fokus på kvalitet, effektivitet och ett gott helhetsintryck.
• Ha regelbunden dialog med hyresgäster och kunder kring status och kommande aktiviteter.
• Följa upp avtal, budget och kostnader inom ditt ansvarsområde.
• Genomföra kundundersökningar och bidra till uppföljning och förbättringsåtgärder.
• Samla in och vidareförmedla synpunkter från hyresgäster.
• Arbeta målinriktat med uppföljning av service, kundnöjdhet och ekonomi.
Vi erbjuder
Hos oss får du vara en del av en verksamhet där service, samarbete och kundupplevelse står i centrum. Du arbetar i miljöer som sjuder av liv och där ditt arbete gör skillnad - varje dag.
Som medarbetare hos oss blir du en del av ett engagerat team och en företagskultur där vi hjälper varandra och där vi kombinerar professionalism med värme och omtanke. Våra värderingar - Tillsammans, Framåt och Kul är viktiga för oss och genomsyrar vårt arbete och verksamhet.
Vem är du?
Vi söker dig som är en naturlig relationsbyggare och som trivs i en roll där du får kombinera service, struktur och stort eget ansvar. Du har erfarenhet av att leda team eller arbetsgrupper inom exempelvis handel, lokalvård eller restaurang. Med god förståelse för drift, fastighetsservice och vad som krävs för att skapa hög kundnöjdhet, är du van att arbeta målinriktat. Du har erfarenhet av att arbeta med uppföljning av ekonomiska mål och nyckeltal, och trivs med att analysera resultat för att driva förbättring. Du kommunicerar obehindrat på både svenska och engelska, i såväl tal som skrift.
Som person är du lyhörd, kommunikativ och lösningsorienterad. Du har lätt för att skapa förtroende i mötet med andra, och agerar alltid professionellt - oavsett situation. Du är strukturerad, tar initiativ och trivs i en roll där du får ta ansvar och driva frågor självständigt. Prestigelöshet och samarbetsförmåga är en självklar del av din personlighet
Övrig information
Tjänsten är en tillsvidareanställning på 100% med tillträde så snart som möjligt. Sista ansökningsdag 2025-10-12. Urval och intervjuer sker löpande. Du är varmt välkommen att skicka in din ansökan!
Om Primär
Primär startades 1987 av Bengt Jildmalm. Idag är vi nästan 600 medarbetare och omsätter cirka 550 Mkr och är i stark utveckling. Vi är stolta över vår höga kundnöjdhet, vilket är resultatet av ett fokus på att leverera kvalitetsservice och skapa långsiktiga partnerskap. Våra nöjda medarbetare är också en avgörande faktor för vår framgång, vilket återspeglas i vårt höga NMI.
Primär har en stark inriktning på kvalitet, miljö och arbetsmiljö och är certifierade enligt ISO 9001, ISO 14001 och ISO 45001. Vi strävar efter att kontinuerligt utveckla och förbättra vår verksamhet inom dessa områden. Du hittar Primärs nöjda kunder inom såväl offentlig som privat sektor och bland fastighetsägare, hyresgäster, bostadsrättsföreningar, kontor, industrier med mera. Vi ser också till att infrastruktur för kollektivtrafik fungerar och tillhandahåller lokalvård för skolor, äldreomsorg och myndigheter. Om du åker buss, shoppar i gallerior eller arbetar på kontor är det stor chans att vi tar hand om din närmiljö även där. Och har du en bredbandsleverantör är det möjligt att vi är involverade i både installation och service.
Läs mer om oss på
https://www.primar.se Ersättning Enligt överenskommelse
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Primär Fastighetsförvaltning AB (org.nr 556310-5534)
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Arbetsplats Primär Service Management
Jobbnummer 9506034