Flexibel Team Manager till Webhelp Nordic
Webhelp Nordic / Försäljningsjobb / Östersund
2018-03-23
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Flexibel Team Manager till Webhelp Nordic" (publicerad 2018-03-29) ⬅️
Visa alla försäljningsjobb i Östersund,
Krokom,
Åre,
Ragunda,
Ånge eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Webhelp Nordic i Östersund,
Ragunda,
Ånge,
Örnsköldsvik,
Nordmaling eller i
hela Sverige Har du siktet inställt på nästa steg i karriären? Eller har du kanske tidigare ledarerfarenhet och är nu på jakt efter nya utmaningar?
Webhelp i Östersund söker just nu efter en inspirerande Team Manager till vårt Flex-team för två av de varumärken vi jobbar för; Viasat och SJ.
Om tjänsten
Som Team Manager är din huvudsakliga uppgift att ansvara över och driva ditt teams resultat, bland annat när det kommer till kundnöjdhet och försäljning för de båda uppdragen.
Dina främsta verktyg i arbetet är coaching och medlyssning där du leder ditt team med hjälp av ditt inspirerande och motiverande ledarskap. Tjänsten innefattar även personalansvar, medarbetarsamtal, uppföljning, verksamhetsplanering samt utbildning.
Dina medarbetare agerar som ansiktet utåt för både SJ och Viasats kundtjänst, det är därför nödvändigt att du trivs i en växlande miljö som ställer höga krav på din flexibilitet.
Rollen som Team Manager sätter dessutom höga krav på din förmåga att motivera och inspirera andra, vara resultatinriktad och därmed alltid arbeta mot och överträffa våra uppsatta mål. Som ledare och person behöver du kunna hantera snabba förändringar och vara lösningsorienterad samtidigt som du arbetar strukturerat.
Du kommer vara anställd av Webhelp och rapportera till Operations Manager.
Vem är du som söker?
Vi ser gärna att du som söker trivs i en omväxlande miljö. Du själv så väl som andra beskriver dig som en kreativ och lösningsorienterad person som drivs och sporras av utveckling.
Du räds inte att hitta nya arbetssätt eller komma med nya initiativ och gillar att arbeta resultatinriktat.
Krav för tjänsten är:
- Minst godkända gymnasiebetyg i svenska, engelska samt matematik
- Goda språkkunskaper i svenska samt engelska, skriftligt så väl som muntligt
- Grundläggande kunskaper i Excel
Det är meriterande om du har:
- Kunskaper i arbetsrätt
- Tidigare erfarenhet av ledarskap
- Ledarutbildning
- COPC kännedom
- Erfarenhet att jobba med contact center, gärna inom resebranschen eller försäljning
- Erfarenhet av coaching inom försäljning och kundtjänst
Vad kan Webhelp erbjuda dig
Som medarbetare hos Webhelp får du en bra grund att stå på för en fortsatt, framtida karriär. Du kommer få lära känna många härliga arbetskollegor som bidrar till vårt positiva arbetsklimat. Det finns goda utvecklingsmöjligheter för vidare utveckling, även internationellt då vi är ett globalt företag.
Vi är specialiserade på kundupplevelse, försäljning, betalningshantering samt marknadsföring över sociala och digitala kanaler.
Du hittar oss i 27 länder med över 35.000 medarbetare där vi samarbetar med några av världens mest progressiva varumärken som Nespresso, HBO, Electrolux, Vodafone, La Redoute, Michael Kors, Sky, Shop Direct, Bouygues, Direkt Energie, KPN och Valentino.
Utöver detta finns även förmåner så som friskvårds- och massagebidrag.
Start: 30 april
Omfattning: Heltid
Arbetstider: Dagtid, måndag-fredag
Plats: Armégränd 5, Östersund
Lön: Fast lön
Sista ansökningsdatum: 8 april
Passar ovan in på dig? Då ser vi gärna din ansökan med CV och personligt brev snarast då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag! Vi ser fram emot din ansökan.
Varaktighet, arbetstid
Dagtid, måndag-fredag Tillsvidare
Publiceringsdatum2018-03-23ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-04-08
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEdith Tamm
edith.tamm@nordic.webhelp.comFöretagWebhelp Nordic
AdressWebhelp Nordic
Armégränd 5
83132 Östersund
KontorsadressArmégränd 5
Jobbnummer 4042132
Observera att sista ansökningsdag har passerat.