Flexibel projektcontroller

Randstad AB Västerås / Administratörsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Västerås i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige

Redo för drömjobbet? Få företag erbjuder lika stora möjligheter att utvecklas i arbetslivet som Randstad. Vi tillhör de företag i världen som har absolut längst erfarenhet av rekrytering och personaluthyrning. Som konsult på Randstad erbjuder vi dig möjligheten att på kort tid skaffa dig bred erfarenhet, chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du har en möjlighet att utveckla din kompetens. Vi ser våra medarbetare som vår viktigaste tillgång och som konsult är du Randstads ambassadör och vårt ansikte utåt. Söker du en arbetsplats som erbjuder en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät? Då kommer du trivas som konsult på Randstad.

Till en av våra kunder söker vi nu en flexibel projektcontroller!

Publiceringsdatum
2013-08-23

Arbetsuppgifter
I din roll som projektcontroller kommer du att arbeta med budget- och prognosarbete, rapportering samt att utveckla befintliga processer och vara delaktig i olika projekt. Du kommer att arbeta med att koordinera och utveckla projekt samt fungerar som en supportfunktion i de projekt du arbetar i. Du kommer även att hålla i projektmöten tillsammans med projektledare och säkerställa dokumentation.

I tjänsten kommer du att ha många kontaktytor inom företaget. Stor del av arbetet genomförs även på engelska, då företaget har en global verksamhet.

Din Bakgrund 
Vi ser att du som söker har en civilekonom- eller ingenjörsutbildning. För att snabbt kunna komma in i rollen bör du även ha minst 3 - 5 års arbetslivserfarenhet som controller och/eller ha arbetat med projektstyrning under en längre tid. Vi ser även att du har erfarenhet av budgetering och prognosarbete, då detta är meriterande.

Utöver detta behärskar du engelska och svenska flytande i tal och skrift. Du är van att arbeta i Microsoft Office och du har mycket goda kunskaper i Excel. Har du även erfarenhet av att arbeta i affärssystem är det en fördel.

Dina egenskaper
För att lyckas i denna roll ser vi att du främst är en analytisk, driven och flexibel person som har en hög administrativ förmåga. Du trivs med att arbeta i en miljö som ställer krav på struktur och organisation och du är van att hantera många kontaktytor samtidigt. Du samarbetar gärna och har lätt för att kommunicera.

Utöver detta är du är prestigelös och utför alltid ditt arbete med högsta möjliga kvalité.

Tjänsten är ett längre bemanningsuppdrag på 100 %.
Vi arbetar med ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdagen. Välkommen med din ansökan redan idag!

Vill du veta mer om tjänsten är du välkommen att kontakta Maria Öhlander på telefon 072 988 96 04.

Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-09-20
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Öhlander +46 72-988 9604

Företag
Randstad AB Västerås

Adress
Randstad AB Västerås
Stora gatan 44a
72212 Västerås

Jobbnummer
1633825

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB Västerås

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Västerås: