Flexibel chefsassistent sökes
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Globalt sysselsätter vi runt 700 000 personer varje dag, och under ett år ger vi ca 3 miljoner människor jobb. I Sverige har vi för närvarande ca 50 kontor och 5000 anställda.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora, multinationella koncernerna, men också många av de mindre, innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seNu behöver vi en assistent till vår uthyrningsverksamhet för längre uppdrag hos en av våra största kunder
Publiceringsdatum2010-11-09ArbetsuppgifterSom assistent/sekreterare fungerar du som administrativt stöd i löpande ärenden till kommunikationsdirektören. Du kommer att ansvara för chefens tidsbokningar och researrangemang samt svara för sedvanligt administrativa uppgifter som sekreterare. Du bistår även med reseräkningar och kontering av fakturor i ekonomisystemet. Du svarar för hög tillgänglighet, även utanför de normala kontorstiderna och service avseende interna och externa kontakter. Arbetet sker i en internationell miljö och kräver hög kapacitet och flexibilitet.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har god initiativförmåga, engagemang och en förmåga att arbeta självständigt och under eget ansvar. Flexibilitet och integritet är viktigt. Att ha intresse för människor och kunna skapa goda relationer tror vi behövs i detta arbete, som innebär många internationella kontakter med personer såväl inom som utanför koncernen. Arbetet förutsätter förmåga till mycket god struktur i arbetet, hög servicenivå, tillgänglighet och hög arbetskapacitet.
Mycket goda språkkunskaper i svenska och engelska behövs, tyska kunskaper är meriterande. Du måste även ha goda kunskaper i MS Office och SAP R/3.
Vi tror att du har kvalificerad erfarenhet som chefssekreterare på hög nivå i en internationell miljö, sannolikt i en större koncern eller organisation.
Tjänsten är placerad vid vårt huvudkontor i centrala Stockholm
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Är du intresserad?
Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån.
Rekryteringsansvarig är Cilla Orban, tel nr 08 898 981 54
cilla.orban@adecco.seArbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 773771
Observera att sista ansökningsdag har passerat.