Fler stjärnor till ServiceDesk i telekomoperatör

Hero AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Möjlighet för dig som vill hamna i en spännande och dynamisk miljö

Publiceringsdatum
2010-08-27

Företaget
Företaget är ett stort telekomoperatör med både privatkunder och företagskunder. Bolaget erbjuder tjänster och produkter som mobil, bredband, fast telefoni, kabel-tv och andra innehållstjänster. Företaget behöver nu förstärka och utöka kundserviceavdelningen med ett antal personer.
Om jobbet
Du kommer att tillhöra den avdelning som hanterar ärenden från bolagets kontaktpersoner och de största företagskunder, samarbetspartner, kommuner, landsting och föreningar. Gruppen arbetar med fakturafrågor, produktfrågor, felanmälningar, simkortshantering, tilläggstjänster, abonnemangsfrågor, leveransfrågor, driftstörningar, m.m. Man hanterar både kortare ärenden och ärenden av längre utredningar. Du har också hand om hantering, bevakning, återkoppling utifrån givna ramar. Du kommer att jobba i ett antal olika affärssystem och kommer till en början att ha stöd och utbildning inom dessa. Man arbetar även nära säljteamet och har daglig kontakt med säljavdelningen för att se till att rätt kundavtal registreras.
Möjligheter
Du kommer att komma in i en stor organisation med oändliga möjligheter. Visar du framfötterna är karriärmöjligheterna obegränsade. Du får mycket utbildning i början och har möjlighet att klättra inom olika skill-nivåer och därav påverka din kompetens- och löneutveckling.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är stresstålig och noggrann i ditt arbete. Du ska ha skinn på näsan och våga ta tag i uppgifter. Vi ser gärna att du tidigare har arbetat med liknande uppgifter och har god kännedom om något/några affärssystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet från kundservice, administration och telekom. Du har god PC-vana och har lätt att lära dig nya system.
Personliga krav
Vi ser att du har en positiv attityd och är engagerad och driven i ditt arbete. Du är en ödmjuk person som är prestigelös, flexibel och har god kundfokus. Du är kommunikativ i tal och skrift och är lösningsorienterad. Att vara noggrann i arbetet är en självklarhet för dig
Arbetstider, omfattning och tillträde
Arbetet är på heltid under kontorstider. Start är under hösten, gärna i mitten av augusti. Du kommer att vara anställd som konsult hos Hero och för rätt person finns det stora möjligheter till rekrytering av kunden.
Sök jobbet
Skicka in din ansökan genom att klicka på länken nedan. Tillsättning sker löpande och vi ser gärna att du är tillgänglig för intervju på kort varsel.
http://hero.catsone.com/careers/index.php?m=portal&a=details&jobOrderID =225436
Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig på telefon 0720-150593
OBS! På grund av intervjuer och möten kan det vara svårt att nå oss. Maila då dina frågor till rekrytering@hero.se , eller prova och ring oss igen.
Hero är ett bolag specialiserat på personaluthyrning och rekrytering inom kompetensområdena IT/Data, Ekonomi och Kontor/Kundservice. Du kan få arbete i olika omfattningar. Allt från extrajobb och deltid till heltid och direktrekryteringar till företag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-09-26
Ansökan sker via företagets webbplats.
Ange följande referens när du ansöker: Service Desk
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
HERO AB

Adress
HERO AB
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
11419 STOCKHOLM

Kontorsadress
BJÖRNNÄSVÄGEN 21
STOCKHOLM

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 0720-150593

Jobbnummer
719744

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Hero AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Hero AB: