First Line Support (rekryteringsträff)
IDE Nätverkskonsulterna / Tele- och elektronikreperatörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla tele- och elektronikreperatörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos IDE Nätverkskonsulterna i Stockholm Medarbetare till vår First line Servicedesk som är duktig på engelska!
Välkommen att söka tjänsten vid vår rekryteringsträff!
NÄR: Tisdagen den 19:e augusti kl 13.30-14.30 (drop-in)
VAR: Arbetsförmedlingen Expo, Sveavägen 24-26, Stockholm (T-bana: Hötorget).
Tag med dig flera exemplar av dina ansökningshandlingar och förbered dig på en kortare jobbintervju med arbetsgivaren. Beroende på hur många som kommer för att söka jobbet får du vara beredd på att vänta kortare eller längre tid på din intervju.
IDE Nätverkskonsulterna är sedan 1992 specialister på att sänka kunders IT-kostnader genom outsourcing och genom att modernisera kunders infrastruktur.
Vi är ett av Stockholms mest namnkunniga företag inom Microsofts infrastruktur med gott om goda kundreferenser och utnämnda till GOLD Certified Partner. Mer information på
www.idenet.com.Vi expanderar och söker nu ytterligare en medarbetare till First Line Support-funktionen i vår Servicedesk där fokus ligger på att ta hand om våra användare framförallt. Därför ställer vi stora krav på god engelska och vi tror att du har bott i Storbritannien/USA.
Du kommer i vår servicedesk att kommunicera med slutanvändare som har IT-problem.
Dina främsta arbetsuppgifter är att ta hand om supportärenden som kommer in via telefon eller epost. Ambition är att du i första hand skall avhjälpa problemet över telefon och alltid registrera
problembeskrivningen på ett korrekt och utförligt sätt i vårt ärendehanteringssystem.
Om du ej lyckats lösa problemet skall du driva problemlösningen mot annan avdelning inom IDE och på så sätt få problemet löst.
Du kommer att jobba i en utvecklande miljö där ditt kunnande om kundservice väger tungt. Om du dessutom har intresse för IT så kommer ditt lystmäte att stillas i samvaron med våra supporttekniker och tekniska specialister inom IT.
Kriterier som vi vill skall uppfyllas är:
• att vara tala och skriva engelska flytande
• att ha erfarenhet av supportcenterfunktion minst 1 år (referenser önskas)
• att vara nyfiken och att tycka om teknik
• att ha vana och att tycka om ärendehantering och uppföljning
• att vara van och kunna arbeta i ärendehanteringssystem
• att vara socialt kompetent
• att vara kundorienterad
• att vara en positiv och glad person
Publiceringsdatum2008-08-05Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
Tillsvidare/Heltid
ErsättningFast lön
Månadslön. Du får gärna meddela dina lönespråk.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2008-08-19
FöretagIDE Nätverkskonsulterna
AdressIDE Nätverkskonsulterna
Vasagatan 38
11120 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 38
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-52290100
Faxnummer: 08-52290190
Jobbnummer 280132
Observera att sista ansökningsdag har passerat.