First Line Support/kundtjänst

Lundalogik AB / Butikssäljarjobb / Lund
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Lund, Lomma, Staffanstorp, Burlöv, Kävlinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Lundalogik AB i Lund, Göteborg, Solna eller i hela Sverige

Nu vill vi på Lundalogik utöka och förbättra vår kundservice så därför söker vi en ny supportstjärna som har både svenska och annat nordiskt språk med sig i bagaget (gärna norska vilket vi saknar idag). Vill du ha smarta kollegor i ett företag med hög trivselfaktor där entreprenörsanda, teknik och trefika står högt i kurs? Då har du kommit rätt!

Som medarbetare på vår First Line/kundtjänst jobbar du framför allt med kundsupport i form av användarfrågor men även mer tekniska frågor, felsökning och utredningar kring våra egna programvaror Lime Go, Lime Easy och Lime CRM (som vi självklart utbildar dig i). Att kunna hålla många bollar i luften är en nödvändighet och ett krav, men också riktigt kul. Placering är på vårt goa kontor i Lund.

Supportfrågorna är mycket varierande vilket är en del av tjusning med jobbet. Du kommer att ha massor av kundkontakt och via mail, chatt och telefon kommer du ge kundvård i världsklass! Du behöver kunna mycket om mycket, och vara ett stöd för både våra kunder och dina medarbetare.
Vi på Lundalogik är otroligt stolta över vår support; 98,8 % av våra kunder är mycket nöjda med servicen från vår support. Vi brukar säga att det enda som vi tar på allvar är våra kunder!

Ansöka idag!
Sugen på att vara en del av oss? Sök direkt då vi har löpande intervjuer, men senast den 31 januari.

Finns du?
Du är nyfiken, vetgirig och gillar problemlösning i alla dess former. Vi tror också att du har en bakgrund som passar in på följande:
• Teknisk allmänkunskap - är du den som alla vänner och släkt vänder sig till när det rör datorproblem?
• Du kan göra dig mycket väl förstådd på svenska i både tal och skrift, och tycker engelska är kul. Ytterligare nordiska språkkunskaper är meriterande (gärna norska!).
• Erfarenhet inom serviceyrke med mycket kundkontakt (extra plus för IT-branschen).

Stämmer följande in på dig? Då är det dig vi letar efter!
Du älskar att lösa problem och ser dem som en möjlighet till personlig utveckling.
• Service minded och flexibel
• Engagerad och orädd
• Pedagogisk
• Tekniskt kunnig och lättlärd

På Lundalogik älskar vi CRM och kundvård! I över 25 år har vi hjälpt företag nå bättre resultat med användarvänliga CRM-lösningar som vi själva utvecklar, säljer och supportar. Trots att vi gärna skryter om att vi haft en tillväxt på 20% per år sen millennieskiftet är vi ganska ödmjuka.
Vi har riktigt roligt på jobbet och är övertygade om att det är en av våra framgångsfaktorer. Alla som jobbar här är otroligt engagerade, smarta och drivna människor. Om du själv är likadan kan du få göra hur mycket roliga (och viktiga) saker som helst som faktiskt gör skillnad för våra kunder!

Publiceringsdatum
2017-01-05

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-01-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Lundalogik AB

Adress
Lundalogik AB
Sankt Lars väg 46
22270 LUND

Kontorsadress
Sankt Lars Väg 46

Jobbnummer
3247889

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Lundalogik AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Lundalogik AB: