First Line Support
Trivec Systems AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla kundservicejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Trivec Systems AB i Stockholm,
Nacka,
Göteborg,
Umeå eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2022-03-29Om företagetTrivec är en ledande leverantör av betallösningar till den europeiska marknaden för restauranger, barer och hotell. Trivecs lösningar förenklar och optimerar betalningen samt underlättar styrningen av verksamheten.
I Trivecs produkterbjudande ingår kassasystem, kortterminaler, mobila lösningar och dryckessystem.
Vi erbjuder även en rad olika integrationer mot system för hotellbokning, ekonomi, personal, inköp och lager. Trivec grundades 1998 och har över 8000 kunder runt om i Europa och kontor i Sverige, Norge, Danmark, Belgien och Frankrike. För mer information, besök vår hemsida, trivec.se
Din roll
Som medarbetare inom First Line Support kommer du att tillhöra ett team som ger support till Trivecs kunder i olika tekniska ärenden och ser till att deras lösningar fungerar på yttersta nivå. Trivecs kunder finns inom restaurang- och hotellbranschen och tillsammans med dina blivande kollegor fördelar ni ärendena som inkommer. Du kommer även i vissa fall att eskalera vidare mer utredande ärenden till vår 2nd line.
I dina arbetsuppgifter ingår bland annat:
Telefonsupport och registrering av ärenden i Lime (CRM-system)
Ta hand om anmälda fel per telefon, mail eller i vissa fall besök hos kund
Programmering av artikelregister, servitörer, bordsplan, bongsidor o.s.v.
Iordningställande av hårdvara inför installation (PC, printrar, kablar och annan utrustning)
Tjänsten är placerad i Nacka, den ordinarie arbetstiden är 08:00-17:00 men arbete utöver dessa tider samt jourtjänstgöring ingår i tjänsten. Arbetet utgår initialt från kontoret men en hybridlösning mellan kontor och hemifrån kan bli aktuellt när man kommit in i rollen.
Resor kan förekomma, ibland med övernattning.
ProfilFör att du ska trivas i rollen är du serviceinriktad och motiveras av att stötta och hjälpa andra. Du tar egna initiativ och är nyfiken på att lära dig mer. För att lyckas i rollen drivs du av att hitta lösningar på problem och du tar stort ansvar för ditt arbete. Du är målinriktad och tar ansvar för ditt arbete och Trivecs kunder. Vi tror också på att en positiv inställning är något som smittar av sig och att du som individ vill lära dig och utvecklas tillsammans med oss!
Vi söker dig som:
Har erfarenhet från tidigare serviceyrke, gärna inom kundservice eller restaurangbranschen.
Har erfarenhet från olika datasystem och vill fortsätta lära dig nya system.
Tycker om att jobba med människor och ge våra kunder en service i världsklass.
Det är meriterande:
Om du har erfarenhet från liknande roll inom kundsupport
Arbetat inom restaurangbranschen
Vi erbjuder:
En marknadsmässig lön
Friskvårdsbidrag
Personalrabatter- och förmåner
Trivec erbjuder en möjlighet att utveckla dig själv genom interna och externa utbildningar. Du kommer att vara en del av ett team av kompetenta och engagerade kollegor.
Vi på Trivec tror mycket på personlig lämplighet och ser gärna ansökningar från personer som tror att Trivec kan vara en match made in heaven för dig även fast vissa erfarenheter saknas!
Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Provanställning 6 månader
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-09-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagTrivec Systems AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Trivec Systems AB (org.nr 556524-8571),
http://www.trivec.se Arbetsplats Trivec
Kontakt Gustaf Widholm
gustaf.widholm@trivec.se Jobbnummer 6486774
Observera att sista ansökningsdag har passerat.