Finsktalande IT-Supporttekniker till Advania
Bravura Sverige AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Bravura Sverige AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om Bravura:
Vi på Bravura jobbar med bemanning och rekrytering. Hos oss finns möjligheter för dig som vill ta nästa steg i karriären. Välkommen att hitta ditt drömjobb genom oss - som konsult eller rekryterad.
Publiceringsdatum2024-07-12Om tjänstenDen här tjänsten är en direktrekrytering vilket innebär att rekryteringsprocessen sker genom Bravura och du anställs direkt hos Advania.
Om företagetAdvania gör det enkelt att växa med IT och erbjuder kundunika IT-lösningar med mätbara resultat till företag, offentlig verksamhet och myndigheter i hela Sverige. De är en helhetsleverantör som erbjuder kompletta IT-lösningar, skräddarsydda efter varje unikt kundbehov. Advania Sverige är en del av Advaniakoncernen som också finns positionerade i Norge, Island, Finland, Danmark och UK. De för samman människor, bygger bättre skolor, utvecklar morgondagens resande och får företag att växa snabbare. Advania skapar mervärde för sina kunder genom professionalism, kompetens och partnerskap. Deras uppdrag är att hjälpa kunder att arbeta smart, och med hjälp av genomtänkta IT-lösningar, förenkla deras vardag.
Advania värderar sina medarbetare högt och betraktar varje enskild medarbetare som sin starkaste tillgång. Det finns en stark teamkänsla på bolaget, och du välkomnas in i ett familjärt och framåtsträvande team på 16 personer.
Dina arbetsuppgifterI rollen som IT-supporttekniker inom Advanias Servicedesk är du en problemlösare och tekniker med varierande arbetsuppgifter och utmaningar. Du har möjlighet att få djupare insyn i olika IT-miljöer och hitta lösningar på kluriga IT-problem.
Inom Advanias Servicedesk arbetar du utan uppdelning mellan första och andra linjen. De delar i stället på inkommande ärenden samtidigt som de gör sitt bästa för att lösa så många ärenden som möjligt i första supportteamet. Det är viktigt för Advania att deras kunder får så bra support som möjligt så fort som möjligt och de tror att en viktig del av det är kompetenta medarbetare i hela supportorganisationen.
Hos Advania arbetar du bland annat med:
• Ta emot ärenden från kunds användare och ge ett bra bemötande
• Hantering av klientdatorer, servrar och mobiltelefoner
• Active Directory administration
• Följa upp och slutföra användares ärenden med fokus på kundnöjdhet
• Identifiera och rapportera återkommande problem inom Advanias supportleverans
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Goda kunskaper i svenska och finska, i såväl tal som skrift
• Stort intresse för IT och teknik
• Meriterande med tidigare erfarenhet inom kundservice alternativt IT-support
För att du ska trivas i rollen som IT-supporttekniker hos Advania ser vi att du är noggrann och stresstålig. Du är en lagspelare som gillar att jobba i grupp. Du trivs i en miljö där de delar kunskap med varandra och ligger i framkant vad beträffar tjänster och teknik. Som person ser vi att du har ett stort kundfokus, service kommer naturligt för dig och du vill alltid ge det lilla extra till kunden. Vidare har du ett starkt lösningsfokus, du är alltid engagerad och nyfiken på att lära dig mer och kan hitta kreativa lösningar på problem.
Övrig information:
Start: Enligt överenskommelse
Plats: Stockholm, Liljeholmen
Lön: Enligt överenskommelse
Advania ser gärna sökanden med olika bakgrunder, erfarenheter och synsätt, eftersom de vet att en bredare mångfald berikar var och en av oss och stärker såväl effektivitet som kreativitet i deras arbete.
Som en del av rekryteringsprocessen genomgår alla slutkandidater en bakgrundskontroll, för att öka medvetenheten om Advanias framtida medarbetare
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport via mail,
info@bravura.se eller telefon 010-171 47 10 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Ersättning Enligt överenskommelse.
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2024-08-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Bravura Sverige AB (org.nr 556752-0803)
Arbetsplats Bravura
Kontakt Fanny Danielsson
fanny.danielsson@bravura.se 08-40024050 Jobbnummer 8799919
Observera att sista ansökningsdag har passerat.