Finsktalande Backofficemedarbetare Till Erco
Hero AB / Backofficejobb / Stockholm
2022-03-04
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsktalande Backofficemedarbetare Till Erco" (publicerad 2022-03-14) ⬅️
Visa alla backofficejobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Hero AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Nu har du möjligheten att arbeta i ett spännande bolag som satsar på medarbetarutveckling och välmående! I den här rollen får du arbeta brett med stora kontaktytor, administration och koordinering.
Om bolaget
ERCO är specialiserade på ljusteknisk hård- och mjukvara för arkitektonisk belysning. De säljer i första hand ljus och inte armaturer. Att göra god arkitektur ännu bättre genom rätt ljus, är deras kulturella bidrag och meningen med ERCOs verksamhet. Inomhus- och utomhusarmaturer från ERCO bildar ett omfattande program av ljusverktyg för konsekventa helhetslösningar för arkitekturen.
ERCO omsätter ca EUR132 miljoner varav 78 % kommer från exportmarknaden där 11 säljorganisationer är verksamma runt om i hela världen. ERCO Norden är en av dessa och ansvarar för den nordiska marknaden. ERCO söker nu en finsktalande medarbetare för att förstärka deras nordiska backoffice team.
Om rollen
Rollen som backofficemedarbetare består av support både till ERCOs kunder och internt till Sales- och Lighting Designavdelningarna. Utöver kontakten med kunder kommer du att ha många interna kontakter med olika avdelningar på fabriken i Lüdenscheid, Tyskland. De arbetar i SAP där du bland annat kommer att registrera order, förbereda offerter och uppdatera projekt i CRM-system.
Exempel på arbetsuppgifter
• Order- och offerthantering
• Kundsupport via telefon/mail
• Hantering av varuprover
• Inköpshantering (tex specialprodukter)
• Uppföljning av leveransdatum
• Registervård
• Hantering av reservdelsbeställningar
• Hantering av returer
• Uppföljning av ev. reklamationer
Om dig
För att trivas i rollen ser vi att du har erfarenhet av en roll inom support, administration eller orderhantering sedan tidigare samt har ett tekniskt intresse. Som person är du självgående, strukturerad och prestigelös. Du talar och skriver flytande på finska, svenska och engelska samt har ett noggrant och strukturerat arbetssätt. Du är serviceminded, relationsskapande och initiativtagande och trivs att arbeta nära tillsammans med ditt team.
ERCO erbjuder ett varierande arbete i ett trevligt team med placering i fina, moderna lokaler i Hammarby Sjöstad. ERCO värdesätter utveckling och du kommer kontinuerligt att erbjudas både intern och extern utbildning. Förmånliga arbetstider, friskvård och hälsovård är några av de förmåner som alla medarbetare får ta del av.
Tillträde, omfattning och anställning
Bolaget sitter i fina lokaler i Hammarby Sjöstad. Tjänsten är på heltid med start så snart som möjligt med hänsyn till eventuell uppsägningstid. Arbetstiderna är kontorstider måndag till fredag. Detta är en direktrekrytering vilket innebär att du blir anställd av ERCO. Anställningen inleds med en provanställning.
Hur söker du?
Vi tar emot ansökningar via vår hemsida där du genom att klicka på knappen "ansök" längst ner i annonsen registrerar ditt cv och personliga brev innehållande en beskrivning av ditt intresse för tjänsten. Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har löpt ut. Har du frågor besvaras dessa av rekryteringsansvarig Amanda Wyser på
amanda.wyser@hero.se.
Vi ser fram emot att läsa din ansökan!
We are heart working"
Vi på Hero specialiserar oss på personaluthyrning och rekrytering i Stockholm. Bolaget växte fram genom viljan att ta vara på erfarenhet från branschen och att samtidigt bidra i ett större samhällsperspektiv. Det har vi uppnått genom att alltid jobba med hjärtat. För oss betyder det att vi aldrig tummar på kvalitet, att vi är personliga och att vi alltid strävar efter att bygga långsiktiga relationer. Det betyder också att vi är ärliga mot kandidater, konsulter, kunder och oss själva. Det visar sig dagligen vara det roligaste och mest lyckade sättet till framgångsrika samarbeten.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
Publiceringsdatum2022-03-04ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-08-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagHero AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Hero AB (org.nr 556797-2533),
http://www.hero.se Arbetsplats Hero
Kontakt Amanda Wyser
amanda.wyser@hero.se 072 991 88 58 Jobbnummer 6405882
Observera att sista ansökningsdag har passerat.