Finsktalande administratör
Randstad AB Göteborg / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Randstad AB Göteborg i Göteborg,
Partille,
Kungälv,
Öckerö,
Härryda eller i
hela Sverige För uppdrag hos kund söker vi en finsktalande administratör.
Arbetsuppgifter
Du kommer arbeta på en kundtjänst med ordermottagning, samt administrera allt kring order såsom kreditering, kunduppföljning, spåra leveranser mm. Korrespondensen med kunderna sker via telefon, mail
och fax. I första hand gäller arbetet de finska kunderna, men då du jobbar i ett team kommer du även hjälpa kollegorna på den svenska sidan.
Publiceringsdatum2009-03-03Utbildning och erfarenhetFinska i tal och skrift krävs men du skall även tala svenska flytande. Vi ser att du har erfarenhet från administrativa uppgifter med inriktning mot service. Vidare är god datavana ett krav.
Dina personliga egenskaperDu bör gilla att ge god service, samt att ha många kontaktytor. Då arbetet stundtals är stressigt, bör du kunna hantera detta. Känner du att dessa egenskaper passar in på dig, kan du få möjligheten
att jobba ihop med ett trevligt gäng!
Vi ser fram emot din ansökan!
Arbetstider och omfattningHeltid
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-03-11
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktMatilda Börjesson, 031-333 60 58
FöretagRandstad AB Göteborg
AdressRandstad AB Göteborg
Postgatan 28
41106 GÖTEBORG
Jobbnummer 410707
Observera att sista ansökningsdag har passerat.