Finsktalande administratör

Randstad AB Göteborg / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB Göteborg i Göteborg, Partille, Kungälv, Öckerö, Härryda eller i hela Sverige

För uppdrag hos kund söker vi en finsktalande administratör.
Arbetsuppgifter 
Du kommer arbeta på en kundtjänst med ordermottagning, samt administrera allt kring order såsom kreditering, kunduppföljning, spåra leveranser mm. Korrespondensen med kunderna sker via telefon, mail
och fax. I första hand gäller arbetet de finska kunderna, men då du jobbar i ett team kommer du även hjälpa kollegorna på den svenska sidan. 

Publiceringsdatum
2009-03-03

Utbildning och erfarenhet
Finska i tal och skrift krävs men du skall även tala svenska flytande. Vi ser att du har erfarenhet från administrativa uppgifter med inriktning mot service. Vidare är god datavana ett krav.

Dina personliga egenskaper
Du bör gilla att ge god service, samt att ha många kontaktytor. Då arbetet stundtals är stressigt, bör du kunna hantera detta. Känner du att dessa egenskaper passar in på dig, kan du få möjligheten
att jobba ihop med ett trevligt gäng!
Vi ser fram emot din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Heltid

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-03-11
Ansökan sker via företagets webbplats.

Kontakt
Matilda Börjesson, 031-333 60 58

Företag
Randstad AB Göteborg

Adress
Randstad AB Göteborg
Postgatan 28
41106 GÖTEBORG

Jobbnummer
410707

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

 

Prenumerera på jobb från Randstad AB Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB Göteborg: