Finsk- och svensktalande kundserviceagent

Jollyroom AB / Butikssäljarjobb / Göteborg
2016-10-05
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Finsk- och svensktalande kundserviceagent" (publicerad 2017-02-15) ⬅️


Visa alla butikssäljarjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Jollyroom AB i Göteborg, Mölndal, Stockholm, Umeå eller i hela Sverige

Jollyroom etablerades år 2010 och är en nordisk barn- och babybutik på nätet. Med 20 års erfarenhet av näthandel har grundarna tagit nya marknadsandelar i babybranschen. Vi servar idag fler än 600 000 kunder och har allt för barnen mellan 0 till 12 år samt ett heltäckande sortiment för gravida. I vårt 21 000 kvm stora lager med över 45 000 artiklar finner barnfamiljen både välkända och nya varumärken. Ett brett sortiment, en tillgänglig webbutik och kunnig kundservice är några grundpelare som gör Jollyroom till det självklara valet i barnfamiljens vardag. Snabbare. Smartare. Enklare.

Möjligheten till expansion och framgång har aldrig varit större. Vår framgångsrika tillväxt innebär möjligheter för våra medarbetare att utvecklas i sina tjänster och ta kliv på karriärstegen. Tillsammans skall vi nå vårt mål: Ledande aktör i Norden.

Ansvar:
Vi söker en finsk- och svensktalande kundservicemedarbetare som tycker det viktigaste är att ge fantastisk service. Vår finska hemsida, www.jollyroom.fi , lanserades våren 2014 och det finska kundserviceteamet är idag tre personer. Syftet med tjänsten är att ge utomordentlig service till våra finsk- och svensktalande kunder.

Publiceringsdatum
2016-10-05

Dina arbetsuppgifter
• Svara på kundfrågor per telefon och e-post
• Retur och reklamationshantering
• Demonstrera produkter och svara på kundfrågor i vår avhämtningsbutik
• Vara delaktig i arbetet med att skapa rutiner inom kundservice och utveckla avdelningen
• Översättningsarbete

Kvalifikationer
• Flytande kunskaper i både skrift och tal i finska
• Flytande kunskaper i svenska
• Van vid kundbemötande och erfarenhet från serviceyrke, gärna inom kundservice
• Mycket god datavana och snabblärd i nya affärs- och kundvårdssystem

Dina personliga egenskaper
• Serviceinriktad
• Pedagogisk
• Lösningsorienterad
• Strukturerad
• Självgående

Vi erbjuder:
• Entreprenörsdriven verksamhet
• Hög utvecklingstakt
• Spännande bransch
• Stort eget ansvar och varierande arbetsuppgifter
• Ungdomlig och pulserande miljö
• Friskvårdsbidrag
• Kollektivavtal för alla anställda
• Placering nära Göteborg; 15 minuter med bil till city

Upplägg och ansökan:
• Start: Snarast möjligt
• Omfattning: Heltid (6 månaders provanställning tillämpas)
• Placering: Hisings Kärra, Göteborg, Sverige
• Arbetstider: Vardagar kl. 08-17
• Ansök genom att maila CV, personligt brev till jobb@jollyroom.se , döp mailet till "Finsk kundservice"
• Kontakt: Nicole Berger via nicole.berger@jollyroom.se

Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser genomför vi referenstagning och bakgrundskontroll.

Vi arbetar löpande med rekryteringen och kan komma att tillsätta tjänsterna innan sista ansökningsdag, så var gärna snabb med din ansökan.

Vi undanber oss för närvarande samtal från rekryterings- och annonsleverantörer.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-27
Ange följande referens när du ansöker: Finsk kundservice
Ansökan kan skickas till e-postadress: jobb@jollyroom.se

Kontakt
Nicole Berger jobb@jollyroom.se

Företag
JOLLYROOM AB

Adress
JOLLYROOM AB
Tagenevägen 58
42537 Hisings Kärra

Kontorsadress
Tagenevägen 58
Hisings Kärra

Övriga kontaktuppgifter
E-postadress: jobb@jollyroom.se

Jobbnummer
3087013

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Jollyroom AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Jollyroom AB: