Fastighetstekniker till kortare uppdrag i Bergshamra

KFX HR-partner Skandinavien AB / Fastighetsskötarjobb / Stockholm
2025-01-27


Visa alla fastighetsskötarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2025-01-27

Om tjänsten
Nu söker vi en lösningsorienterad och positiv fastighetstekniker till ett kortare uppdrag under en intensiv period hos vår kund. Är du praktiskt lagd, serviceinriktad och redo att hugga i? Då kan detta vara något för dig!

Om företaget
KFX HR-partner är ett auktoriserat bemannings-, rekryterings- och omställningsföretag. Vi är mycket måna om att du ska trivas hos oss och på din kundarbetsplats. Hos oss är du en viktig och uppskattad person, både som anställd och som kollega. Vi är ett bemanningsföretag som värnar om den personliga kontakten med alla våra medarbetare. Vårt mål är att vara bemanningsbranschens bästa arbetsgivare.

Du kommer att bli anställd av KFX HR-partner, därför är det viktigt att du trivs i rollen som konsult. Som konsult är det viktigt att du kan ta egna initiativ, är flexibel och pålitlig. Du är vårt och kundens ansikte utåt och ska därför förstå vår och kundföretagets organisation. Våra ledord på KFX HR-partner är Stolthet, Omtanke och Engagemang, dessa ska genomsyra allt vi gör.

Dina arbetsuppgifter
Som fastighetstekniker hos vår kund kommer du att arbeta i en dynamisk miljö där ingen dag är den andra lik. Arbetsuppgifterna är varierade och kan innefatta allt från tekniskt arbete till praktiska lösningar i våra lokaler. Här är exempel på vad vi förväntar oss:

• Rensa avlopp och utföra enklare VVS-uppgifter
• Byta lampor och montera TV-skärmar, whiteboards samt andra föremål
• Organisera och flytta möbler (tungt arbete förekommer)
• Kabelsanering av arbetsplatser och skrivbord
• Justera radiatorer och säkerställa rätt inomhustemperatur
• Måla mindre ytor (väggar, möbler etc.)
• Beställa material och ha kontakt med leverantörer
• Administrativt arbete, inklusive ärendehantering och enklare arbete i Word och Excel
• Delta i vecko- och månadsmöten för att bidra till utvecklingen av vår verksamhet

Kvalifikationer
För att lyckas i rollen tror vi att du:

• Är lösningsorienterad och har ett öga för att prioritera och hantera varierande arbetsuppgifter
• Har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter eller annan praktisk/teknisk bakgrund
• Är bekväm med att kommunicera via mejl och hantera enklare administration
• Trivs med att arbeta i team och bidra till en positiv arbetsmiljö

Övrig information
Start: Omgående, uppdraget sträcker sig 2-3 månader fram

Arbetstider: 8-17, måndag till fredag

Plats: Bergshamra

Detta är ett konsultuppdrag där du är anställd av KFX och arbetar ute hos kund. Vi gör en bakgrundkontroll i samtliga rekryteringsprocesser. Vid frågor eller funderingar kontakta ansvarig rekryterare Sofia Karlberg på sofia.karlberg@kfx.se. Vi tar inte emot ansökningar via mejl. Urval sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Ta därför chansen och sök redan idag!

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2025-02-27
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
KFX HR-partner Skandinavien AB (org.nr 556658-2143)

Arbetsplats
KFX HR-partner

Jobbnummer
9128021

Prenumerera på jobb från KFX HR-partner Skandinavien AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos KFX HR-partner Skandinavien AB: