Fastighetsförvaltare till Apoteket AB
Apoteket AB / Administratörsjobb / Huddinge
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Salem,
Ekerö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Apoteket AB i Huddinge,
Botkyrka,
Stockholm,
Ekerö,
Solna eller i
hela Sverige Apoteket AB
Presentation
Nu söker vi en fastighetsförvaltare till Apoteket AB. Tjänsten som är på konsultbaiss och heltid beräknas starta omgående och pågå i sex månader framåt. För rätt person finns goda möjligheter till anställning hos vår kund.
Obekväm arbetstid kan förekomma i form av övertid och beredskap. Du kommer att vara placerad på Apotekets kontor som är beläget i Huddinge.
Publiceringsdatum2009-05-28Dina arbetsuppgifterRollen som fastighetstekniker är direkt underställd fastighetsförvaltningens enhetschef vad gäller ansvaret för drift och underhåll. Arbetet innebär att:
• säkerställa att fastigheten fungerar och ger vår hyresgäst de rätta förutsättningarna för läkemedelstillverkning
• äga kunskaper om läkemedelstillverkans regelverk GMP
• ansvara för drift, skötsel och underhåll av fastigheterna inklusive el, VVS, kyla, ventilation, styr, regler, brandanläggning, bygg och mark
• se till att myndighetskrav uppfylls
• ta fram underlag för budget avseende löpande underhåll och periodiskt underhåll
• ha kontakt med försäkringsbolag, myndigheter, konsulter och entreprenörer
• göra besiktningar och skadeanmälningar
• övervaka och styra anläggningen med hjälp av datoriserat styrsystem
• hantera larm, fel och brister inom zoner för läkemedelshantering, lager, distribution, kontor och personalutrymmen.
Du kommer även att ha kontakt med hyresgäster, informera, lämna teknisk rådgivning och beställa service för dessa samt ha säkerhetsansvar för yttre och delvis inre miljö.
Utbildning/erfarenhet
Vi söker dig som har adekvat teknisk utbildning och god kännedom inom el, VVS, kyla, bygg, styr och regler. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbete och kunskap om GMP.
För att lyckas i rollen som fastighetsförvaltare tror vi att du är utåtriktad, har lätt för att samarbeta och är självgående. Vidare kan du ska skapa och upprätthålla goda kontakter med hyresgäster och externa kontakter såsom myndigheter och entreprenörer. Du har stor social närvaro och är en positiv person. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper.
Vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan.
Förmåner
Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram.
Dessutom får du din alldeles egna karriärcoach i form av din konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär?
Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring.
Företagsbeskrivning
Apoteket erbjuder konsumenter i hela landet läkemedel och attraktiva hälsoprodukter samt rådgivning och tjänster som ska ge inspiration till ett liv i hälsa. Apoteket erbjuder också läkemedelsförsörjning och kunskapstjänster till verksamheter inom vård och omsorg. Gå in på
www.apoteket.se för mer information om företaget.
Sluttext
Ansökan sker endast genom att du registrerar ditt CV här på vår webbplats. Klicka på knappen Ansök till höger i denna annons. När du registrerar ditt CV rekommenderar vi att du fyller i så många uppgifter som möjligt samt att du bifogar ett färdigt CV. Kontrollera även att din e-postadress är korrekt ifylld.
Poolia är ett auktoriserat bemanningsföretag vilket innebär att vi uppfyller de krav som är uppsatta av Bemanningsföretagen.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-06-14
Ange följande referens när du ansöker: 19624
Ansökan sker via företagets webbplats.
KontaktFöretagApoteket AB
AdressApoteket AB
Jobbnummer 458452
Observera att sista ansökningsdag har passerat.