Fastighetsförvaltare
Kanthal AB / Administratörsjobb / Hallstahammar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Hallstahammar,
Surahammar,
Köping,
Västerås,
Kungsör eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Kanthal AB i Hallstahammar,
Sandviken eller i
hela Sverige Kanthal®, en del av Sandvik-koncernen, är världsledande inom värmeteknologi sedan årtionden och vi ser stor potential för våra produkter och tjänster där energieffektivitet, hållbar materialutveckling och säkerhet är krav. Nu går vi in i en ny fas och välkomnar dig som vill vara en del av vårt team och aktivt bidra i en spännande tillväxtresa för att ytterligare stärka vår marknadsposition.
Med ambitionen att leverera produkter i världsklass inom området förnybar energi skapar vi en sammanhållen enhet i Hallstahammar. Vi söker nu en engagerad, utvecklande och teknikintresserad fastighetsförvaltare som vill vara en drivande nyckelspelare i vår förändringsresa där vi tillsammans tar underhåll från ett reaktivt underhåll till ett underhåll i världsklass.
Publiceringsdatum2017-09-05Dina arbetsuppgifterSom fastighetsförvaltare är du helhetskoordinator för alla fastighetsfrågor på site Hallstahammar. Du leder och fördelar arbetet inom ditt ansvarsområde och är den direkta kontaktpersonen och tjänsteägaren i fastighetsrelaterade frågor. Du koordinerar och bereder insatser kopplat mot fastighetsunderhåll och ansvarar för skalskyddsfrågor på siten, till exempel in/utpassering, larm och behörigheter. Tillsammans med chefen för underhållsteknik och anläggningsunderhåll tar du fram långsiktiga underhålls- och investeringsplaner för fastighetsunderhåll samtidigt som du samordnar underhållsinsatser på våra fastigheter. Du ansvarar för att siten följer de miljöföreskrifter som gäller för arbetet, både vad gäller arbetsmiljö och yttre miljö, samt för att påtala brister i miljön, och du tar i största möjliga utsträckning ansvar för att förbättra densamma.
Vi söker dig med en examen inom bygg, fastighet eller underhåll, alternativt flera års erfarenhet inom dessa områden. Du har även stor erfarenhet av underhållsarbete och Facility Management-tjänster, samt produktionsekonomi och inköpsprocesser. Goda IT-kunskaper är en förutsättning för att lyckas i denna roll och vi ser gärna att du tidigare arbetat i underhållssystemen IDUS och Movex. Då vi verkar i en global koncern bör dina språkkunskaper i svenska och engelska vara mycket goda, både i tal och i skrift.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, som utmärks av ditt stora intresse för teknik och bygg. Du har en god affärskänsla i fastighetsfrågor, och du kan på ett säkert sätt se när, var, hur, av vem och till vilket pris ett arbete ska utföras. Då du äger och driver många frågor och processer är det viktigt att du är bra på att koordinera ditt arbete, samt att du har ett strukturerat arbetssätt där du ger tydlig återkoppling. Din goda kommunikationsförmåga gör att du på ett enkelt sätt bygger och underhåller relationer, både internt och externt, och din förmåga att motivera din omgivning gör att du lätt får med dig dina medarbetare i det förändringsarbete som ska göras.
Vi arbetar aktivt för att skapa en arbetsplats som präglas av mångfald och inkludering.
Sandvik är en högteknologisk och global industrikoncern som erbjuder produkter och tjänster som förbättrar kundernas produktivitet, lönsamhet och säkerhet. Vi har världsledande positioner inom utvalda områden - verktyg och verktygssystem för skärande metallbearbetning; maskiner och verktyg, tjänster och tekniska lösningar för gruv- och anläggningsindustrin; produkter i avancerade rostfria stål och speciallegeringar samt produkter för industriell värmning. Koncernen hade 2016 omkring 43 000 anställda och en försäljning på cirka 82 miljarder SEK i över 150 länder i kvarvarande verksamheter.
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-09-22
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagKANTHAL AB
AdressKANTHAL AB
Box 502
73427 HALLSTAHAMMAR
KontorsadressSörkvarnsvägen 1
Jobbnummer 3679970
Observera att sista ansökningsdag har passerat.