Extrajobb som Office Manager till Bacardi

Adecco Sweden AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Söker du ett flexibelt extrajobb i centrala Stockholm där du själv kan bestämma när du vill arbeta? Har du en annan huvudsakligsysselsättning på minst 50%? Är du en noggrann och prestigelös person som tycker om ordning och reda? Då har vi på Adecco uppdraget för dig!

Publiceringsdatum
2021-02-04

Om tjänsten
Som Office Manager kommer du att hantera alla dagliga uppgifter som rör Bacardi-kontorets allmänna ytor. Du kommer även att sköta enklare faktureringar och andra administrativa arbetsuppgifter. Tjänsten innefattar 10 timmar i veckan fördelade måndag till fredag, 2 timmar om dagen. Du har själv möjlighet till att bestämma när under dagen du vill jobba under kontorets arbetstider 8:00-17:00.

Vänligen observera att du behöver ha en annan huvudsakligsysselsättning som exempelvis studier för att vara aktuell till tjänsten.

I din roll som Office Manager kommer dina huvudsakliga arbetsuppgifter innebära:
• Se över kontorets allmänna tillstånd samt hålla kök och bar rent och påfyllt
• Se till att återvinningen och hanteringen av särskilt avfall sköts
• Hantera post och bud
• Hantera bokningar av bland annat konferensrum och hotell samt beställningar av kontorsvaror

Tjänsten finns placerad i centrala Stockholm med start omgående.

Om dig
Vi söker dig som är noggrann, självgående och service-minded. Har du dessutom en naturlig fallenhet för ordning och reda kommer du snabbt in i rollen som Office Manager. Är du studerade eller har en annan huvudsaklig sysselsättning är detta det perfekta extrajobbet eftersom du har möjlighet att bestämma över dina egna arbetstider. Vi ser det som meriterade om du har erfarenhet av en liknande tjänst.

Viktigt för tjänsten är:
• Att du är ordningsam och ansvarsfull
• Data -och systemvana
• Svenska och engelska i tal och skrift

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen
att kontakta ansvarig rekryterare:

Moa Lardner via Adecco 010 - 173 73 00

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord
Office Manager, kontorsansvarig, kontorsassistent, deltid, student, extrajobb, Stockholm, Adecco.

Varaktighet, arbetstid
Deltid Tillsvidare

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-02-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Adecco Sweden AB

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "ref-33636".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Adecco Sweden AB (org.nr 556447-2677), http://www.adecco.se/

Jobbnummer
5558047

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: