Extrajobb för studenter som receptionist och värd/värdinna

Palm & Partner Bemanning AB / Receptionistjobb / Stockholm
2017-07-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Extrajobb för studenter som receptionist och värd/värdinna" (publicerad 2017-09-04) ⬅️


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Palm & Partner Bemanning AB i Stockholm, Järfälla, Upplands Väsby, Sigtuna, Håbo eller i hela Sverige

Vi söker dig som är student och vill arbeta extra som receptionist eller konferensvärd hos våra kunder i centrala Stockholm. Vi söker dig som brinner för att leverera högklassig serivce och trivs med struktur och ta mycket eget ansvar. Passar det här in på dig? Välkommen med din ansökan!


Arbetet hos oss på Palm & Partners ska genomsyras av engagemang, expertis och resultat. Vi erbjuder dig chansen till personligutveckling, ett socialt sammanhang samt en kompetensfördjupning inom en rad olika yrken och branscher. Våra uppdrag är oftast av långsiktig karaktär och merparten av anställningarna leder till tillsvidaretjänst antingen hos oss eller våra kunder. Vi ser det som att vår viktigaste uppgift är att generera ett positivt resultat för våra medarbetare och kunder. Till din hjälp har du en erfaren konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag och i din utveckling.

Självklart är vi ett auktoriserat Bemanningsföretag och vi har kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.

Arbetsbeskrivning
Du blir ansiktet utåt i kundens reception. I dina arbetsuppgifter ingår att ta emot besökare och bud, svara i telefon och koppla interna och externa samtal. Andra sysslor kan vara att utföra enklare administrativa sysslor, som hantera en del fakturor, ta emot företages post, boka konferensrum och beställa kontorsmaterial.

Vid uppdrag som konferensvärd kan arbetsuppgifterna vara att beställa catering, duka upp och duka undan, boka konferensrum, plocka ur diskmaskin, ställa i ordning konferensrum osv.

När ordinarie personal behöver förstärkning, blir sjuka eller är ledigha behöver vi dig som extra resurs!



Utbildning
Slutförd gymnasial utbildlning.

Erfarenhet
Minst tre månaders erfarenhet av liknande arbete. Du behärskar Officepaketet och har växel/telefonistvana. Meriterande är tidigare erfarenhet av inpasseringssystem och nyckelhantering, erfarenhet av att använda datoriserade telefonväxlar, hänvisningsdatorer och digitala besökssystem

Personliga kvalifikationer
Som person är du engagerad, nyfiken och social. Du är positiv, strukturerad, självgående och kommunicerar obehindrat i tal, och skrift, på både svenska och engelska.

Lön och anställningsvillkor
Timlön.Vid behov. Krav på annan huvudsaklig sysselsättning.

Ansökan
Urval och intervjuer görs löpande. Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdatum.
Ange vilken din andra huvudsakliga sysselsättning är i ditt personliga brev.
Välkommen med din ansökan!

Startdatum
Omgående

Varaktighet, arbetstid
Deltid - Enligt överenskommelse Tillsvidare

Publiceringsdatum
2017-07-27

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-08-04
Ange följande referens när du ansöker: 2291
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Wansölin maria.wansolin@palmpartners.se 0733898810

Företag
Palm & Partner Bemanning AB

Adress
Palm & Partner Bemanning AB
Kammakargatan 22
11140 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kammakargatan 22

Jobbnummer
3617970

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Palm & Partner Bemanning AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Palm & Partner Bemanning AB: