Extrajobb för student

Framtiden AB / Ekonomiassistentjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Framtiden AB i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Vi söker nu en person som kan arbeta ca 4h per vecka och en heldag i månaden i en assisterande roll med ekonomiska uppgifter

Ett perfekt jobb för dig som student då du kan styra över arbetstiderna själv under eget ansvar!

Publiceringsdatum
2016-05-19

Arbetsuppgifter
• Ta hand om inkommande post och leverantörsfakturor
• Hantering och kontroll av fakturor och tidrapportering av övriga anställda.
• Skapa underlag för fakturor och se till att hanteringen blir rätt och godkänd

Utöver detta kan andra assisterande uppgifter tillkomma. Så som mötesbokning, projektkoordinering eller andra administrativa uppgifter. Detta beroende på din tillgänglighet och ditt initiativtagande.

Arbetet är väldigt självständigt då du själv ansvarar för att uppgifterna veckovis blir gjorda. Arbetet kan skötas från vår kunds kontor eller hemifrån. Dock skall inkommande post kontrolleras regelbundet.

En gång i månaden (vid månadsskifte) krävs en heldags arbete för att hantera betalning av fakturor.

Om företaget
Vår kund hjälper organisationer att arbeta effektivare med hjälp av olika IT-lösningar. Mer information om kunden ges vid intervjutillfälle.

Profil
Vi söker dig som har förståelse eller har hanterat enklare ekonomiärenden tidigare. Du bör också ha god IT-vana och förstå svenska i tal och skrift. Som person behöver du vara självgående, disciplinerad och kunna arbeta under eget ansvar. Om du är initiativtagande och en problemlösare kan fler uppgifter tillkomma under anställningen!

Det här jobbet passar dig som till exempel är student eller behöver jobba lite extra.

Om företaget
Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.

Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden AB är ett rekryterings- och bemanningsföretag och vår specialitet är Unga Talanger. Det innebär att vi hjälper våra kunder att hitta de bästa medarbetarna som fortfarande är i början av sin karriär. Just nu har vi hundratals lediga jobb.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Anställningsvillkor
Start: Juni (under semesterveckorna kommer arbetsbeläggningen vara lägre)
Ort: Göteborg
Omfattning: ca 4h/veckan + en heldag i måndagen

Vi behandlar ansökningar löpande, skicka in din ansökning redan idag!

Varaktighet, arbetstid
Deltid Visstidsanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-02
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7863
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Emilia Persson emilia@framtiden.com

Företag
Framtiden AB

Adress
Framtiden AB
Kristinelundsgatan 13
41137 Göteborg

Kontorsadress
Kristinelundsgatan 13, Göteborg

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2854475

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Framtiden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Framtiden AB: