Extra receptionspersonal till Collector's Hotels
The Collector's Hotels AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos The Collector's Hotels AB i Stockholm Vi söker nu extra och deltidsanställda.
The Collector's Hotels AB är ett familjeägt företag i Gamla Stan, Stockholm. Våra hotell är: Lord Nelson Hotel, Lady Hamilton Hotel och Victory Hotel & Konferens.
Vi söker nu receptionspersonal för arbete extra vid behov samt även deltidsanställning, (varannan helg).
Tjänsterna kan kombineras och innefattar tjänstgöring på alla hotell.
Kompetensbeskrivning:
• Tidigare erfarenhet och/ eller utbildning inom servicebranschen är meriterande.
• Du är noggrann och ansvartagande då arbetet innebär mycket eget ansvar.
• Du är flexibel och tycker om att arbeta i högt tempo och känner dig bekväm med snabba förändringar
• Du har lätt för att samarbeta med andra
• Du har hög servicekänsla
• Du har goda kunskaper i både svenska och engelska, övriga språkkunskaper är meriterande.
Vi rekryterar löpande.
Lön enligt kollektivavtal.
Vi erbjuder dig ett intressant arbete i en unik historisk miljö.
Läs gärna mer om oss på
www.thecollectorshotels.sePubliceringsdatum2015-02-11Arbetstider och omfattningTillsvidare
Deltid
Anställningen gäller varannan helg och/eller extra vid behov.
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Lön enligt Kollektivavtal
Så ansöker duIntervjuer sker löpande allt eftersom ansökningar kommer in.
Ange följande referens när du ansöker: Extra personal
Ansökan kan skickas till e-postadress:
luca@collectorshotels.seKontaktLuca De Cocco 08-50640004 (Telefon)
luca@collectorshotels.seFöretagThe Collector's Hotels AB
AdressThe Collector's Hotels AB
Lilla Nygatan 5
11128 STOCKHOLM
KontorsadressLilla Nygatan 5
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-50640000
Faxnummer: 08-50640010
E-postadress:
info@collectorshotels.se Jobbnummer 2163401
Observera att sista ansökningsdag har passerat.