Executive Assistant Till Ett Välkänt Privat Equity-Bolag
Ryska Posten Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vårkunds räkning en Executive Assistant som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående.Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en Executive Assistant till vår kund som är ett ledande privat equity-bolag som investerar i medelstora företag i Norden och andra delar av Europa. På företaget arbetar cirka 50 personer och kontoret är beläget centralt i Stockholm. Detta är en tjänst på heltid, tillsvidare med sedvanliga kontorstider. Önskemålet är att du kan starta omgående. Du kommer att arbeta i ett team bestående av tio assistenter. I din roll som Executive Assistant kommer du att assisterainvestment professionalsi deras dagliga arbete. Arbetsuppgifterna innebär allt från att samordna kalendrar, boka resor och hotell, förbereda presentationer, göra research, dokumenthantering samt stötta de andra assistenterna vid behov.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Detta är en direktrekrytering och du kommer att bli anställd direkt hos vår kund.
Publiceringsdatum2018-06-29Dina arbetsuppgifterSom Executive Assistant kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Hantera och samordna kalendrar
• Korrespondens både intern och externt
• Boka resor och hotell
• Fungera som researcher och vid behov ta fram underlag och information
• Förbereda presentationer och material
• Uppdatera mejl och kontaktuppgifter
• Ekonomiuppgifter, exempelvis kvittoredovisning
• Skriva protokoll och organisera styrelsemöten
• Stötta kollegorna vid behov
VI SÖKER DIG SOM
• Har arbetat som Executive Assistant eller som VD-assistent i minst 4 år
• Har tidigare arbetat på ett konsultbolag, en advokatfirma, ett finansbolag eller ettprivatkapitalbolag
• Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom OfficepaketetsamtOutlook
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
• Har tidigare erfarenhet av att arbeta med internationella kontakter
Det är meriterande om:
• Du behärskar tyska i tal och skrift
• Du har en eftergymnasial utbildning
Som person är du driven, professionell och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, strukturerad och flexibel. Du trivs med att arbeta självständigt i ett högt tempo mot uppsatta deadlines och kan arbeta systematiskt och sansat för att nå resultat.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.se.
Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-12-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4231009
Observera att sista ansökningsdag har passerat.