Executive Assistant Till Amgen

Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Amgen är ett världsledande bioteknologiskt läkemedelsföretag som utvecklar och levererar innovativa läkemedel för människor. Amgens läkemedel har hjälpt miljoner patienter i kampen mot cancer, njursjukdomar, ledgångsreumatism och andra allvarliga sjukdomar. Amgens huvudkontor ligger i Kalifornien och är verksamma runt om i hela världen. 1995 etablerades den nordiska verksamheten med kontor i Danmark, Finland, Norge och Sverige med huvudkontor i Stockholm. För mer information besök gärna www.amgen.com.
Till ett konsultuppdrag söker vi en Executive Assistant. Uppdraget ska påbörjas snarast möjligt och beräknas pågå ett år med möjlighet till förlängning.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2011-03-08

Dina arbetsuppgifter
Nu kommer att arbeta i nära samarbete med General Manager och ekonomichef samt deras kollegor i den Nordisk & Baltiska ledningsgruppen.

Dina arbetsuppgifter
• Boka möten och eventuella resor och hotell för dessa inkl. externa gäster när mötet hålls i Sverige.
• Ordna avdelningsmöten både på kontoret och på konferenshotell
• Skriva protokoll från ledningsmöten och administrerar dessa
• Gör PO:n (Purchase Orders) när det behövs
Du kommer även till viss del vara ansvarig för att all kontorsbaserad personal har arbetsplatser.
Vara kontaktperson mot resebyrån vilket bland annat innebär att uppdatera resenärsprofiler, uppdatera resepolicyn mm.
Superuser i Concur, hjälper kontoret med frågor kring kvitto- och traktamentsredovisningssystem.
Sammankallar, leder och coachar assistenterna i CoFo (Coordinators Forum), 23 assistenter i fem länder.
Bollplank mot den juridiska avdelningen i Zug. Administrerar lokala uppdateringar i bolagsregistret mm.
Visst ansvar för de nordiska Sharepoint sidorna (webbsidor).
Coachning av receptionisterna.
Kvalifikationer/Bakgrund
Du har några års erfarenhet som chefsassistent, gärna från internationell miljö. Mycket goda kunskaper i engelska.
Som person är du serviceminded, prestigelös och van att arbeta självständigt. Du är van att snabbt växla mellan olika aretsuppgifter, är proaktiv och van att hela tiden ligga steget före i planeringen.
Är det något du undrar över är du välkommen att höra av dig till Avanzera Bemanning AB, Pernilla Molin 08-545 28 302. Din ansökan mailar du till platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan: Executive Assistant AMGEN.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-03-15
Ange följande referens när du ansöker: Executive Assistant Amgen
Ansökan kan skickas till e-postadress: platsansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08-545 28 302

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: platsansokan@avanzera.se

Jobbnummer
870403

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: