Executive Assistant sökes för konsultuppdrag, start omgående!
Avanzera AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Vårt uppdrag:
För kunds räkning söker vi nu en Executive Assistant för start omgående. Uppdraget kommer att pågå under fyra till sex månader, med stora möjligheter till förlängning. Vår kund är världsledande inom sina varumärken och sitter i ljusa och trevliga lokaler i Marievik, Liljeholmen.
Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd av Avanzera och arbeta ute hos kund. Vi värdesätter starkt att du känner dig trygg i din anställning hos oss. Därför erbjuder vi alltid dig som medarbetare en marknadsmässig månadslön, pensionsavsättning, friskvårdsbidrag och anslutning till vårt kollektivavtal.
Publiceringsdatum2022-04-21Dina arbetsuppgifterDitt dagliga arbete innefattar i stora drag:
• Koordinering av kalendrar och aktiviteter i Outlook
• Framställa presentationer i PowerPoint
• Arrangera och koordinera möten och events
• Skriva och distribuera mötesanteckningar
• Resebokningar (bokning av flyg, hotell och transfer)
• Administrera utläggsredovisningar
• Organisera interna och externa möten och konferenser med researrangemang, planering av resväg, catering etc.
• Assistera vid och själv ansvara för diverse projekt
• Administrativt stöd till teamet
• Backup till reception vid enstaka tillfällen
BakgrundVi söker dig som har minst 4 års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter som assistent till seniora chefer. Koncernspråket är engelska och det är ett krav att du är flytande i tal såväl som skrift, så även i svenska. Du har mycket goda kunskaper i Officepaketet (Outlook, PowerPoint, Word och Excel i den ordningen). Har du erfarenhet från internationella bolag så är det en merit. Som person är du organiserad, van att prioritera och har hög integritet. Vi tror också att du är flexibel och serviceinriktad samt att du är van vid att ta egna initiativ.
Om företagetGenom vår uthyrnings- och rekryteringsverksamhet erbjuder vi personal inom Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Logistik/Inköp och HR. Vår inriktning är kunnig och erfaren personal som snabbt kan sätta sig in i arbetsuppgifter och nya företag. Vår framgång bygger på ett personligt engagemang, lång erfarenhet och en konstant målsättning att överträffa dina förväntningar. Besök oss gärna på
www.avanzera.se eller
www.facebook.com/AvanzeraVaraktighet, arbetstid
Heltid Visstid, 3-6 månader
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2022-05-21
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagAvanzera AB
Arbetsgivarens referens Arbetsgivarens referens för detta jobb är "1507".
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Avanzera AB (org.nr 556520-1182),
http://www.avanzera.se Kontakt Helena Elvin Guillemain
08-545 28 305 Jobbnummer 6561317
Observera att sista ansökningsdag har passerat.