Executive Assistant/ HR coordinator till HR-Manager
Inhouse AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Inhouse AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Om kunden / About the Client
Just nu söker vi en Executive Assistant/HR-Coordinator till ett uppdrag hos en av våra kunder. Uppdraget är en inhyrning med start i augusti och det löper på fram till jul med stor chans till förlängning.
Arbetsbeskrivning / Work Description
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Grunden är projektkoordinering men i rollen ingår även sedvanliga assistentuppgifter
• Driva, leda och administrera projekt inom HR; att arbeta självständigt och proaktivt i nära samarbete med HR chefen och hennes roll som Stabschef
• Planera, utveckla och administrera HR relaterade processer
• Stödja stabchefen med att administrera Stabens interna processer
• Projektleda, samordna och coordinera intern "nöjd kund undersökning"
• Ansvarig för utbildningar
• Ta fram administrativa processer och rutiner. Forma de interna processerna mellan aktiviteterna.
• Administration HR Managers meetings
• Samarbete med VD assistent
Din profil / Your profile
Du arbetar engagerat och proaktivt, är självständig och noggrann. Du har förmåga att prioritera är van vid och kan driva egna projekt.
Det är viktigt att du kan arbeta med parallella uppdrag samt har god kommunikativ förmåga.
Du måste vara stresstålig, flexibel och lojal. Vi ser att du är en kreativ person med integritet, känsla för sekretess och samtidigt har hög energi.
För att passa rätt in i profilen är det viktigt att vara professionell och leveransstark, du har pondus, driv, är nyfiken och självklart har du en positiv attityd.
Som person är du en relationsbyggare som trivs att arbeta med andra.
Vi ser gärna att du har minst fem års erfarenhet från en motsvarande tjänst, gärna från ett större bolag. Du är bekant med och har förståelse för arbetet med ledningsgruppsmöten, styrelsemöten och liknande.
Övrigt / Other
Vi kommer börja träffa kandidater omgående. Viktigt är att du finns tillgänglig och kan börja jobba i augusti.
Tekniskt problem med din ansökan?
För både Mac och PC användare rekommenderas Google Chrome som webbläsare vid registrering och användning av Inhouse webbtjänster. Vid registrering får inte användarnamnet innehålla blanksteg, @, !, ? eller andra tecken förutom bokstäver och siffror.
Vid ett Tekniskt Problem med din ansökan kontaktas Daniel Lazar på
08-52 22 33 25 eller
info@inhouse.seFör frågor gällande tjänsten/uppdraget kontaktas ansvarig rekryteringskonsult.
Välkommen!
Publiceringsdatum2014-05-30Arbetstider och omfattningHeltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2014-06-06
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 872
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEvelina Lycke
FöretagInhouse AB
AdressInhouse AB
Grev Turegatan 30
11438 Stockholm
KontorsadressGrev Turegatan 30, Stockholm
Jobbnummer 1893962
Observera att sista ansökningsdag har passerat.