Executive Assistant

Adecco, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Järfälla eller i hela Sverige

Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativ chefer, HR-specialister, personalchefer m fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar.
Nu söker vi en Executive assistant till uppdrag hos internationellt företag inom energibranschen!

Publiceringsdatum
2009-12-15

Arbetsuppgifter
Vår kund ska starta upp en ny avdelning och är nu i behov av en assistent som ska ge administrativt stöd till gruppen. I och med att den är under uppstart kommer du att utveckla rutiner och vara delaktig i att sätta strukturen. Du är vidare ansvarig för kontorsmaterial och rese- och mötesbokning etc.

Erfarenheter
Vi söker dig med akademisk utbildning eller erfarenhet av rollen som Executive assistant på ett internationellt företag. Du talar och skriver engelska obehindrat, har du även kunskaper i tyska ses det som meriterande. Du har goda datakunskaper i Officepaketet och van att arbeta med IT-baserad administration.

Dina personliga egenskaper
Du har ett professionellt förhållningssätt och har en förmåga att arbeta proaktivt. Vidare samarbetar du bra med andra, trivs med att ge service och är positiv som person. För att lyckas i rollen bör du vara flexibel, ha ett strukturerat arbetssätt och förmågan att skapa välfungerande rutiner.
För att arbeta som konsult bör du vara positiv, flexibel och kontaktskapande. Du har stor personlig mognad och en hög känsla för service. Du har lätt att lära känna såväl nya rutiner som människor och får i gengäld en vardag som utvecklar och stimulerar dig.
Vad erbjuder vi?
Du blir anställd som konsult i Adecco Sweden och kommer att arbeta med olika uppdrag som matchar din kompetens. Dina ambitioner ger oss förhoppningsvis möjligheten att förmedla intressanta uppdrag på attraktiva företag, tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden. På kort tid kommer du att få en bred erfarenhet och ett stort kontaktnät.
Tjänsten som assistent är på heltid och ska tillsättas i januari. Uppdraget är på lång sikt.
Är du intresserad?
Skicka in din ansökan så snart som möjligt. Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden. Ansök till tjänsten genom att registrera dig hos Adecco, www.adecco.se eller via länk: http://iem-se-candidate.adeccoweb.net/default.asp?Page=vacancy/vacancyvisualiza tionbycandidate.asp?lVacancyIden=730146
För frågor om rekryteringen kontakta Sofia Wigzell tel. 08- 598 982 37.
Välkommen att söka!

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2010-01-30

Företag
Adecco, Office & HR, Stockholm

Adress
Adecco, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm

Kontorsadress
Kungsgatan 60
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-100 500

Jobbnummer
553326

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco, Office & HR, Stockholm

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco, Office & HR, Stockholm: